این یکی دیگر از آن پروژه های مفید در پایتون است که پروژه های تمرینی پایتون در آینده مفید خواهد بود. این برنامه می تواند برای دریافت نام دامنه و نام کاربری بر اساس آدرس ایمیل کمک کند. همچنین می توانید برنامه را شخصی سازی کنید و این اطلاعات را در یک پیام برای میزبان ارسال کنید.
- الگوریتم جستجوی باینری
به قول ضرب المثل "یافتن سوزن در انبار کاه". باپروژه های تمرینی پایتون استفاده از روش جستجوی دودویی، این برنامه برای رسیدن به این هدف طراحی شده است. شما می توانید لیستی از اعداد تصادفی از 0 تا 100 ایجاد کنید که هر عدد متوالی با دو عدد متفاوت است.
هنگامی که یک کاربر یک عدد تصادفی را وارد می کند، کامپیوتر بررسی می کند که آیا در لیست ظاهر می شود یا خیر. آن را با تقسیم لیست به دو نیمه انجام می دهد. اگر شماره در قسمت پروژه های تمرینی پایتون اول لیست یافت شود، نرم افزار نیمه دوم را حذف می کند و بالعکس. جستجو تا زمانی ادامه می یابد که برنامه شماره کاربر را پیدا کند یا اندازه زیرآرایه به صفر برسد (این نشان می دهد که عدد در لیست ظاهر نمی شود). این پروژه ایده پیشنهادی در پایتون به شما در توسعه و پیادهسازی الگوریتمی کمک میکند که فهرستی را برای یک عنصر خاص جستجو میکند.
- Desktop Notifier App
آیا تا به حال خواسته اید بدانید که هشدارها چگونه کار می کنند؟ این پروژه ساده پایتون بینش هایی را در مورد وضعیت ایجاد می کند. برنامه های اعلان دسکتاپ بر روی رایانه شما اجرا می شوند و اطلاعات را در فواصل زمانی از پیش تعیین شده به شما تحویل می دهند. توصیه می کنیم از کتابخانه هایی مانند notify2، د پروژه های تمرینی پایتون رخواست ها و موارد دیگر برای ایجاد چنین نرم افزاری استفاده کنید.
کانال یوتیوب MindMajix
- مولد داستان پایتون
این یک پروژه پایتون است که هم سرگرم کننده و هم جذاب است و کودکان را به وجد می آورد. به طور خلاصه، رایانه از کاربران رایانه خواسته می شود تا ورودی هایی مانند نام مکان، فعالیت پروژه های تمرینی پایتون و غیره را دریافت کنند و سپس بر اساس اطلاعات یک داستان ایجاد کنند. طرح همیشه یکسان خواهد بود، فقط با تغییرات جزئی در ورودی.
- YouTube Video Downloader
کار بر روی دانلود کننده ویدیوی YouTube یکی از بهترین راه ها برای شروع پروژه های عملی خود در پایتون برای دانش آموزان است. هر ماه حدود یک میلیارد نفر یوتیوب را تماشا می کنند. گاهی اوقات، ما از دانلود بی پایان ویدیوها لذت می بریم. اگرچه یوتیوب این ویژگی را ارائه نمی دهد، اما می توانید یک برنامه ساده با رابط کاربری بسازید که به شما امکان می دهد ویدیوها را در قالب ها و سطوح کیفی مختلف در یوتیوب دانلود کنید. این پروژه در ابتدا پیچیده به نظر می رسد، اما با شروع کار ساده می شود.
- مسدود کننده وب سایت پایتون
وقتی از اینترنت استفاده می کنیم، با وب سایت های نامطلوب زیادی مواجه می شویم. این یک پروژه مفید پایتون است که به شما امکان می دهد نرم افزاری ایجاد کنید که از بارگذاری وب سایت های خاص جلوگیری می کند. این برنامه برای دانشآموزانی مفید است که میخواهند بدون حواسپرتی رسانههای اجتماعی پروژه های تمرینی پایتون یاد بگیرند. ذکر یک پروژه پایتون در رزومه می تواند آن را از بقیه متمایز کند.
- یک نخ را بچرخانید
چیزها شروع به جذاب تر شدن می کنند، زیرا در این مرحله، تارها در واقع بی نهایت بسیار پیچیده تر هستند.
ابتدا از کاربر خواسته می شود که مجموعه ای از ورودی برنامه نویسی نوجوانان ها را توسط برنامه وارد کند. اینها می توانند صفت، حرف اضافه، اسم خاص و غیره باشند. هنگامی که تمام ورودی های خود را در جای خود قرار دادید، آنها به یک الگوی داستان از پیش ساخته شده متصل می شوند. در نهایت، کل روایت برای خندهداری ناخواسته چاپ میشود!
- کلمه چیست؟
تمرکز این نام بر روی حدس زدن کلمه تولید شده توسط کاربر است. میتوانید فهرستی از کلماتی که باید از آنها کلمه انتخاب شود، و همچنین محدودیتی در تعداد حدسهایی که میتوان انجام داد، تهیه کنید.
پس از آن، شما آزاد هستید که قوانین خود را تعیین کنید! هنگامی که کاربر کلمه را ارسال می کند، می توانید مشخص کنید که حرف نوشته شده در این مکان ظاهر شود یا خیر. شما به عملکردی پروژه های تمرینی پایتون نیاز دارید که تشخیص دهد کاربر در حال تایپ حروف یا اعداد است و در این صورت پیام های خطای مناسب را نمایش می دهد.
- سنگ، کاغذ، قیچی
اگر از نداشتن کسی برای بازی خسته شده اید، یک بازی 5 دقیقه ای سنگ، کاغذ، قیچی را روی کامپیوتر که خودتان ساخته اید امتحان کنید.
ما یک بار دیگر از تابع تصادفی استفاده می کنیم. شما اولین نفری هستید که حرکتی را انجام می دهید و برنامه نیز از همین مسیر پیروی می کند. سپس می توانید از یک رشته کامل برای نشان دادن حرکت یا یک الفبای واحد استفاده کنید. برای تأیید اعتبار حرکت، باید یک تابع ایجاد شود.
برنده دور خاص با استفاده از یک تابع متفاوت تعیین می شود. سپس می توانید انتخاب کنید که دوباره بازی کنید یا تعداد معینی از حرکات را جلوتر از زمان تعیین کنید. همچنین لازم است یک روش حفظ امتیاز ایجاد شود که برنده نهایی را در نتیجه گیری بازگرداند.
- بپر!
شما یک سال را وارد می کنید و بررسی می کنید که آیا سال کبیسه است یا خیر در این کد پایتون. برای انجام این کار، باید تابعی بنویسید که الگوی سال کبیسه را تشخیص دهد و بتواند سال ورودی را در آن جا دهد. در نهایت می توان از یک عبارت بولی برای چاپ نتیجه استفاده کرد.
عملیات عبارت منظم در پایتون را بررسی کنید
- دریابید، فیبوناچی!
شما یک عدد ارائه می دهید و سپس تابع تعیین می کند Python practice projects که آیا عدد بخشی از دنباله فیبوناچی است یا خیر. Cor
این یکی دیگر از آن پروژه های مفید در پایتون است که پروژه های تمرینی پایتون در آینده مفید خواهد بود. این برنامه می تواند برای دریافت نام دامنه و نام کاربری بر اساس آدرس ایمیل کمک کند. همچنین می توانید برنامه را شخصی سازی کنید و این اطلاعات را در یک پیام برای میزبان ارسال کنید.
- الگوریتم جستجوی باینری
به قول ضرب المثل "یافتن سوزن در انبار کاه". باپروژه های تمرینی پایتون استفاده از روش جستجوی دودویی، این برنامه برای رسیدن به این هدف طراحی شده است. شما می توانید لیستی از اعداد تصادفی از 0 تا 100 ایجاد کنید که هر عدد متوالی با دو عدد متفاوت است.
هنگامی که یک کاربر یک عدد تصادفی را وارد می کند، کامپیوتر بررسی می کند که آیا در لیست ظاهر می شود یا خیر. آن را با تقسیم لیست به دو نیمه انجام می دهد. اگر شماره در قسمت پروژه های تمرینی پایتون اول لیست یافت شود، نرم افزار نیمه دوم را حذف می کند و بالعکس. جستجو تا زمانی ادامه می یابد که برنامه شماره کاربر را پیدا کند یا اندازه زیرآرایه به صفر برسد (این نشان می دهد که عدد در لیست ظاهر نمی شود). این پروژه ایده پیشنهادی در پایتون به شما در توسعه و پیادهسازی الگوریتمی کمک میکند که فهرستی را برای یک عنصر خاص جستجو میکند.
- Desktop Notifier App
آیا تا به حال خواسته اید بدانید که هشدارها چگونه کار می کنند؟ این پروژه ساده پایتون بینش هایی را در مورد وضعیت ایجاد می کند. برنامه های اعلان دسکتاپ بر روی رایانه شما اجرا می شوند و اطلاعات را در فواصل زمانی از پیش تعیین شده به شما تحویل می دهند. توصیه می کنیم از کتابخانه هایی مانند notify2، د پروژه های تمرینی پایتون رخواست ها و موارد دیگر برای ایجاد چنین نرم افزاری استفاده کنید.
کانال یوتیوب MindMajix
- مولد داستان پایتون
این یک پروژه پایتون است که هم سرگرم کننده و هم جذاب است و کودکان را به وجد می آورد. به طور خلاصه، رایانه از کاربران رایانه خواسته می شود تا ورودی هایی مانند نام مکان، فعالیت پروژه های تمرینی پایتون و غیره را دریافت کنند و سپس بر اساس اطلاعات یک داستان ایجاد کنند. طرح همیشه یکسان خواهد بود، فقط با تغییرات جزئی در ورودی.
- YouTube Video Downloader
کار بر روی دانلود کننده ویدیوی YouTube یکی از بهترین راه ها برای شروع پروژه های عملی خود در پایتون برای دانش آموزان است. هر ماه حدود یک میلیارد نفر یوتیوب را تماشا می کنند. گاهی اوقات، ما از دانلود بی پایان ویدیوها لذت می بریم. اگرچه یوتیوب این ویژگی را ارائه نمی دهد، اما می توانید یک برنامه ساده با رابط کاربری بسازید که به شما امکان می دهد ویدیوها را در قالب ها و سطوح کیفی مختلف در یوتیوب دانلود کنید. این پروژه در ابتدا پیچیده به نظر می رسد، اما با شروع کار ساده می شود.
- مسدود کننده وب سایت پایتون
وقتی از اینترنت استفاده می کنیم، با وب سایت های نامطلوب زیادی مواجه می شویم. این یک پروژه مفید پایتون است که به شما امکان می دهد نرم افزاری ایجاد کنید که از بارگذاری وب سایت های خاص جلوگیری می کند. این برنامه برای دانشآموزانی مفید است که میخواهند بدون حواسپرتی رسانههای اجتماعی پروژه های تمرینی پایتون یاد بگیرند. ذکر یک پروژه پایتون در رزومه می تواند آن را از بقیه متمایز کند.
- یک نخ را بچرخانید
چیزها شروع به جذاب تر شدن می کنند، زیرا در این مرحله، تارها در واقع بی نهایت بسیار پیچیده تر هستند.
ابتدا از کاربر خواسته می شود که مجموعه ای از ورودی برنامه نویسی نوجوانان ها را توسط برنامه وارد کند. اینها می توانند صفت، حرف اضافه، اسم خاص و غیره باشند. هنگامی که تمام ورودی های خود را در جای خود قرار دادید، آنها به یک الگوی داستان از پیش ساخته شده متصل می شوند. در نهایت، کل روایت برای خندهداری ناخواسته چاپ میشود!
- کلمه چیست؟
تمرکز این نام بر روی حدس زدن کلمه تولید شده توسط کاربر است. میتوانید فهرستی از کلماتی که باید از آنها کلمه انتخاب شود، و همچنین محدودیتی در تعداد حدسهایی که میتوان انجام داد، تهیه کنید.
پس از آن، شما آزاد هستید که قوانین خود را تعیین کنید! هنگامی که کاربر کلمه را ارسال می کند، می توانید مشخص کنید که حرف نوشته شده در این مکان ظاهر شود یا خیر. شما به عملکردی پروژه های تمرینی پایتون نیاز دارید که تشخیص دهد کاربر در حال تایپ حروف یا اعداد است و در این صورت پیام های خطای مناسب را نمایش می دهد.
- سنگ، کاغذ، قیچی
اگر از نداشتن کسی برای بازی خسته شده اید، یک بازی 5 دقیقه ای سنگ، کاغذ، قیچی را روی کامپیوتر که خودتان ساخته اید امتحان کنید.
ما یک بار دیگر از تابع تصادفی استفاده می کنیم. شما اولین نفری هستید که حرکتی را انجام می دهید و برنامه نیز از همین مسیر پیروی می کند. سپس می توانید از یک رشته کامل برای نشان دادن حرکت یا یک الفبای واحد استفاده کنید. برای تأیید اعتبار حرکت، باید یک تابع ایجاد شود.
برنده دور خاص با استفاده از یک تابع متفاوت تعیین می شود. سپس می توانید انتخاب کنید که دوباره بازی کنید یا تعداد معینی از حرکات را جلوتر از زمان تعیین کنید. همچنین لازم است یک روش حفظ امتیاز ایجاد شود که برنده نهایی را در نتیجه گیری بازگرداند.
- بپر!
شما یک سال را وارد می کنید و بررسی می کنید که آیا سال کبیسه است یا خیر در این کد پایتون. برای انجام این کار، باید تابعی بنویسید که الگوی سال کبیسه را تشخیص دهد و بتواند سال ورودی را در آن جا دهد. در نهایت می توان از یک عبارت بولی برای چاپ نتیجه استفاده کرد.
عملیات عبارت منظم در پایتون را بررسی کنید
- دریابید، فیبوناچی!
شما یک عدد ارائه می دهید و سپس تابع تعیین می کند Python practice projects که آیا عدد بخشی از دنباله فیبوناچی است یا خیر. Cor