loading...

برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

بازدید : 34
چهارشنبه 29 فروردين 1403 زمان : 21:45

در سایت «کودکان و رسانه» اطلاعات و نکاتی را برای هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان مهاجران تازه وارد و اقلیت های زبان در نروژ ارائه می دهیم.

در زبان انگلیسی، هوش مصنوعی به اختصار «AI» خوانده می شود. در نروژی معمولا از حروف «KI» استفاده می شود.

هوش مصنوعی برنامه های کامپیوتری بسیار پیشرفته ای است هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان که بر روی خواندن تعداد بسیار زیادی کتاب و وب سایت آموزش دیده اند.

نمونه هایی از هوش مصنوعی:

ChatGPT

گیجی

جوزا

توصیه هایی برای والدین در مورد هوش مصنوعی

محدودیت سنی را بررسی کنید: کودکان مجاز به استفاده از هوش مصنوعی نیستند زیرا ارائه دهندگان معمولاً از کاربران می خواهند که بزرگسال باشند. با این حال، برخی از مدارس نروژی به دانش هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان آموزان اجازه می دهند تا از هوش مصنوعی استفاده کنند زیرا ارائه دهندگان محدودیت سنی را برای مدارس حذف می کنند.

در اپلیکیشن اسنپ چت نیز هوش مصنوعی وجود دارد که محدودیت سنی 13 سال دارد.

تقریباً مانند یک انسان عمل می کند: هوش مصنوعی طوری هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان طراحی شده است که فرد بتواند با آن مکالمه داشته باشد. به عنوان مثال، کودکان می توانند بپرسند که پایتخت نروژ چیست و او پاسخ می دهد «اسلو».

بسیار مفید: هوش مصنوعی می تواند شعر بنویسد، فیلم بسازد، تصاویر بسازد، ترجمه کند، خلاصه کند، کدهای داده ایجاد کند، زبان در متون را ساده کند، محاسبه کند، ایده هایی برای چیزهای مختلف ارائه دهد، مثلاً از کدام مکان ها در برگن به عنوان گردشگر بازدید کنید یا چگونه در یک قرار رفتار کنیم

اطلاعات شخصی را ارائه نکنید: یک توصیه مهم این است که هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان کودکان و بزرگسالان نباید رازهایی را به هوش مصنوعی بدهند، زیرا آنها مکالمات را ذخیره می کنند. از گفتگوها، در میان چیزهای دیگر، برای نمایش تبلیغات بعدا استفاده می شود. کارمندان همچنین می توانند مکالمات را بخوانند.

می تواند توصیه های خطرناک بدهد: هوش مصنوعی آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان می تواند توصیه های خطرناکی در مورد سلامتی، امور مالی و موضوعات مشابه بدهد. کودکان ممکن است لزوماً تجربه کافی در زندگی نداشته باشند تا بفهمند توصیه ممکن است خطرناک یا بد باشد.

هوش مصنوعی همچنین می تواند واقعیت هایی را تصور هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان کند که اصلاً واقعیت نیستند.

اعلان: دانش‌آموزان در سال‌های آینده چیزهای زیادی در مورد سریع یاد خواهند گرفت. این در مورد چگونگی دادن سوالات یا وظایف دقیق به هوش مصنوعی است. در نروژی «ledetekster» نامیده می شود.

والدین می توانند از هوش مصنوعی بهره مند شوند: وقتی به فرزندتان در انجام تکالیف به زبان نروژی کمک می کنید، می توانید از هوش مصنوعی بخواهید که به زبان شما ترجمه کند. همچنین هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان می توانید از آن بخواهید که اطلاعات بیشتری در مورد موضوع تکلیف ارائه دهد.

همچنین می‌توانید از آن بخواهید که یک مسابقه در مورد موضوع ایجاد کند، تا تکالیف را سرگرم‌کننده‌تر کند. فقط به یاد داشته باشید که گاهی اوقات هوش مصنوعی کاملا اشتباه است. بنابراین، بررسی ادعاها مهم است.

برای نوشتن نامه های دشوار کمک بگیرید: آیا هنگام نوشتن نامه ب هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان ه مدرسه با زبان نروژی مشکل دارید؟ می توانید از هوش مصنوعی برای متن پیشنهاداتی بخواهید. ابتدا از آن بخواهید به زبان شما بنویسد. وقتی راضی شدید، از آن بخواهید به نروژی ترجمه کند.

شکارچیان و کلاهبرداران همچنین می توانند از هوش مصنوعی استفاده کنند: به فرزند خود بگویید که کلاهبرداران می توانند از هوش مصنوعی برای فریب دیگران استفاده کنند. به عنوان مثال، کودکان ممکن است پیام هایی دریافت کنند که بسیار درست به نظر می رسند، زیرا پیام از نام کودک استفاده می کند و در مورد علایق کودک صحبت می کند. اما پس از آن این یک کلاهبرداری است. مراقب باش!

اجازه ندهید هوش مصنوعی تکالیف کودک را انجام دهد: استفاده از هوش مصنوعی برای کمک گرفتن از تکالیف خوب است. اما اگر هوش مصنوعی همه چیز را انجام دهد، کودک کمی یاد می گیرد.

همچنین، به یاد داشته باشید که هوش مصنوعی در پاسخ‌های خودهوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان کاملاً خنثی نیست، بلکه بر اساس آنچه خوانده و قوانینی است که توسعه‌دهندگان وضع کرده‌اند.

اطلاعات بیشتر را در سایت «کودکان و رسانه» بخوانید.

Relaterte artikler

عکس: Shutterstock / fizkes.

کودکان نروژی و گوشی ها و برنامه هایشان

آیا شما یک مهاجر هستید؟ تقریباً همه کودکان نروژی بین 9 تا 11 سال تلفن همراه خود را دارند. اگر به نروژ نقل مکان کرده اید، ممکن است از کشوری آمده باشید که در آن معمول است که بچه هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان ها قبل از اینکه تلفن خودشان را بگیرند خیلی بزرگتر شوند.

بازی برای کودکان و والدین: مجوز استفاده از تلفن

از این تمرین بازیگوشی که برای کمک به کودکان در مورد استفاده Artificial intelligence in plain language for children از تلفن همراه ایجاد شده است استفاده کنید و از انتخاب هوشمندانه آگاه شوند - خواه از قبل تلفن همراه خود را داشته باشند یا بخواهند.

بازدید : 30
سه شنبه 28 فروردين 1403 زمان : 23:50

زمان پزشکان با بیماران به دلیل بار نظارتی، اسناد و هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان صورت‌حساب، مسئولیت‌های اداری و نیروهای بازار به طور فزاینده‌ای محدود شده است. این عوامل زمان پزشکان را برای ارائه توضیحات کامل به بیماران محدود می کند. OpenNotes به عنوان یک ابتکار تحقیقاتی برای بررسی توانایی به اشتراک گذاری یادداشت های پزشکی با بیماران برای کمک به بیماران برای درک مراقبت های بهداشتی خود آغاز شد. نشان داده شده است که فراهم کردن دسترسی بیماران به یادداشت های پزشکی آنها دارای مزایای بسیاری از جمله بهبود رضایت بیمار و نتایج بالینی است. OpenNotes از آن زمان به یک جنبش ملی تبدیل شده است که به پزشکان کمک می کند تا یادداشت ها را با بیماران به اشتراک بگذارند. با این حال، یک مانع مهم برای پذیرش گسترده OpenNotes نگرانی پزشکان است که OpenNotes ممکن است زمان بیشتری برای اصلاح سردرگمی بیمار در مورد زبان پزشکی هزینه کند. پیشرفت‌های اخیر هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان در فناوری هوش مصنوعی (AI) ممکن است با تبدیل یادداشت‌های پزشکی به زبان ساده و با حداقل زمان مورد نیاز پزشکان، به رفع این نگرانی کمک کند.

هدف، واقعگرایانه:

این مطالعه آزمایشی درک بیمار و مزایا، نگرانی‌ها و بینش‌های درک شد هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان ه در مورد یادداشت ساده‌شده با هوش مصنوعی را از طریق سؤالات درک مطلب و مصاحبه هدایت‌شده ارزیابی می‌کند.

مواد و روش ها:

Synthea، یک مولد بیمار مصنوعی، برای ایجاد یادداشت استاندارد شده برای بیمار به زبان پزشکی استفاده شد که سپس با استفاده از نرم افزار هوش مصنوعی ساده شد. یک پرسشنامه ارزیابی درک چند گزینه ای با ورودی پزشک تهیه شد. شرکت کنندگان در مطالعه از بیماران بستری در بیمارستان دانشگاه کلرادو انتخاب شدند. شرکت‌کنندگان به‌طور تصادفی برای درک نسخه استاندارد شده به زبان پزشکی یا نسخه زبان ساده یادداشت بیمار ایجاد شده هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان توسط هوش مصنوعی قرار گرفتند. به دنبال آن، شرکت کنندگان نسخه مخالف یادداشت را بررسی کردند و در یک مصاحبه هدایت شده شرکت کردند. آزمون t Student برای ارزیابی تفاوت‌ها در نمرات ارزیابی درک مطلب بین گروه‌های یادداشت زبان ساده و زبان پزشکی انجام شد. مدل سازی چند متغیره برای ارزیابی تأثیر متغیرهای جمعیت شناختی بر هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان درک مطلب انجام شد. پاسخ های مصاحبه به صورت موضوعی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

نتایج:

بیست بیمار موافقت کردند که شرکت کنند. میانگین تعداد سوالات ارزیابی درک مطلب که به درستی پاسخ داده شده بودند در گروه زبان ساده در مقایسه با گروه زبان پزشکی بیشتر بود. با این حال، آزمون t Student برای تعیین اینکه آیا این معنادار بود، ضعیف بود. سن، قومیت و سواد سلامت با مدلسازی چند متغیره تأثیر قابل توجهی بر نمرات درک مطلب دارند. تجزیه و تحلیل موضوعی مصاحبه‌های هدایت‌شده، مزایای درک شده، نگرانی‌ها و پیشنهادات بیماران را در مورد چنین یادداشت‌هایی برجسته کرد. مضامین اصلی مزایا این بود که یادداشت‌های ساده‌شده به زبان ساده هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان ممکن است (۱) قابل استفاده‌تر از یادداشت‌های زبان پزشکی ساده‌نشده باشند، (۲) رابطه بیمار و پزشک را بهبود بخشند، آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان و (۳) بیماران را از طریق درک بهتر مراقبت‌های بهداشتی خود توانمند کنند.

نتیجه گیری:

نرم‌افزار هوش مصنوعی ممکن است یادداشت‌های پزشکی را به هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان یادداشت‌هایی به زبان ساده ترجمه کند که برای بیماران مفید است. محدودیت‌ها شامل اندازه نمونه، تنظیمات فقط بستری و عوامل مخدوش‌کننده احتمالی بود. برای ارزیابی درک مطلب به مطالعات بزرگتری نیاز است. بینش از پاسخ های بیمار به مصاح Artificial intelligence in plain language for children به های هدایت شده می تواند مطالعه و توسعه آینده این فناوری را هدایت کند.

بازدید : 30
سه شنبه 28 فروردين 1403 زمان : 19:44

آموزش. LLM ها از تکنیک های پردازش هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان زبان طبیعی (NLP) برای یادگیری تشخیص الگوها و شناسایی روابط بین کلمات استفاده می کنند. درک این روابط به LLM ها کمک می کند تا پاسخ هایی را تولید کنند که به نظر انسانی می رسد - این نوع مدلی است که چت ربات های هوش مصنوعی مانند ChatGPT را تقویت می کند.

یادگیری ماشینی (ML): نوعی از هوش مصنوعی که از الگوریتم‌هایی هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان استفاده می‌کند که به ماشین‌ها اجازه می‌دهد تا از شواهد (اغلب داده‌های تاریخی) یاد بگیرند و انطباق دهند، بدون اینکه صراحتاً برای یادگیری آن چیز خاص برنامه‌ریزی شوند.

پردازش زبان طبیعی (NLP): توانایی ماشین‌ها برای استفاده از الگوریتم‌ها برای تجزیه و تحلیل مقادیر زیادی متن، که به ماشین‌ها اجازه می‌دهد مکالمه انسانی را شبیه‌سازی کنند و زبان انسان را بفهمند و با آن کار کنند.

شبکه عصبی: یک تکنیک یادگیری عمیق که ساختار مغز انسان را تقلید هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان می کند. همانطور که مغز دارای نورون های به هم پیوسته است، یک شبکه عصبی دارای گره های کوچک به هم پیوسته ای است که برای پردازش اطلاعات با هم کار می کنند. شبکه های عصبی با بازخورد و آموزش بهبود می یابند.

Token: بلوک ساختاری متنی که یک چت بات برای پردازش و تولید پاسخ استفاده می کند. مثلا جمله «امروز چطوری؟» ممکن است به نشانه‌های زیر تقسیم شود: ["چگونه"، "هستید"، "شما"، "امروز"، "؟"]. Tokenization به چت بات کمک می کند تا ساختار و معنای ورودی را درک کند.

هوش مصنوعی به توانایی ماشین‌ها و رایانه‌ها برای انجام وظایفی هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان اشاره دارد که معمولاً به هوش انسانی نیاز دارند. این وظایف شامل مواردی مانند شناخت الگوها و پیش‌بینی می‌شود. در نهایت، این جادو نیست. این ریاضی است

برای درک آنچه که امروز با هوش مصنوعی می‌گذرد، فکر کردن به هوش مصنوعی در مراحل توسعه مفید است. سیستم‌های هوش مصنوعی اولیه ماشین‌هایی بودند که یک ورودی دریافت می‌کردند - هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان داده‌هایی که توسط انسان‌ها تغذیه می‌شدند - و سپس یک توصیه تولید می‌کردند. این پاسخ بر اساس روش آموزش سیستم و الگوریتم‌هایی (ریاضی!) است که به سیستم می‌گوید با داده‌ها چه کند. این رایانه هایی هستند که می توانند چکرز یا شطرنج بازی کنند. این نتفلیکس است که می‌داند شما «Karate Kid» را دوست دارید و پیشنهاد می‌کند «Cobra Kai» را تماشا کنید.

هوش مصنوعی مولد چگونه کار می کند

هوش مصنوعی مولد گامی رو به جلو در مرحله توسعه است هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان . به جای اینکه فقط به داده های ورودی واکنش نشان دهد، سیستم داده ها را دریافت می کند و سپس از الگوریتم های پیش بینی (مجموعه ای از دستورالعمل های گام به گام) برای ایجاد محتوای اصلی استفاده می کند. در مورد یک مدل زبان بزرگ (LLM)، آن محتوا می‌تواند به شکل شعرهای اصلی، آهنگ‌ها، فیلمنامه‌ها و موارد مشابه تولید شده توسط ربات‌های چت هوش مصنوعی مانند ChatGPT و Google Bard باشد. "بزرگ" در LLM ها نشان می دهد که مدل زبان بر روی حجم عظیمی از داده ها آموزش داده شده است. اگرچه نتیجه به نظر می رسد که رایانه درگیر بیان خلاقانه است، سیستم در واقع هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان فقط مجموعه ای از نشانه ها را پیش بینی می کند و سپس یکی را انتخاب می کند.

"مدل فقط کلمه بعدی را پیش بینی می کند. راید غنی، استاد آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان یادگیری ماشین در کالج سیستم‌های اطلاعاتی و سیاست عمومی دانشگاه کارنگی ملون توضیح می‌دهد که نمی‌فهمد. اما به‌عنوان کاربری که با آن بازی می‌کند، به نظر می‌رسد که قابلیت‌های شگفت‌انگیزی دارد، در هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان حالی که نقاط کور بسیار بزرگی دارد.»

مدل هایی مانند ChatGPT برای انتخاب نشانه یا کلمه بعدی برنامه ریزی شده اند، اما لزوماً رایج ترین کلمه بعدی را انتخاب نمی کنند. ربات‌های چت ممکن است - برای مثال - چهارمین کلمه رایج را در یک تلاش انتخاب کنند. هنگامی که کاربر دفعه بعد دقیقاً همان درخواست را به ربات چت ارسال می کند، ربات چت می تواند به طور تصادفی دومین کلمه رایج را برای تکمیل عبارت انتخاب کند. به همین دلیل است که ما انسان ها می توانیم از یک چت بات سوال مشابهی بپرسیم و هر بار پاسخ های متفاوتی دریافت کنیم.

ابزارهایی مانند Copilot و ChatGPT از این فرآیند رمز برای نوشتن کد رایانه استفاده می کنند. اگرچه همیشه کامل نیست، اجماع اولیه در صنعت فناوری نشان می‌دهد که این ابزارها می‌توانند ساعت‌ها کار هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان خسته‌کننده کدنویس‌ها را ذخیره کنند.

مدل های تبدیل متن به تصویر مانند DALL-E و Stable Diffusion به طور مشابه کار می کنند. این برنامه بر روی تعداد زیادی از تصاویر و توضیحات مربوط به آنها آموزش داده شده است. یاد می گیرد که الگوها را تشخیص دهد و روابط بین کلمات و عناصر بصری را درک کند. بنابراین وقتی به آن دستوری می‌دهید که تصویری را توصیف می‌کند، از آن الگوها و روابط برای ایجاد یک تصویر جدید متناسب با توضیحات استفاده می‌کند. در نتیجه، این مدل‌ها می‌توانند هنری را خلق کنند که قبلاً دیده نشده است. درخواستی برای "رقص اسکاتی سگ دانشگاه کارنگی ملون، به سبک پوینتیلیسم" این جواهر سرگرم کننده را ایجاد کرد:

تصویر سگ اسکاتی توسط Stable Diffusion، ابزار هوش مصنوعی هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان برای ایجاد تصاویر ایجاد شده است.

فیلسوفان، هنرمندان و افراد خلاق به طور فعال در حال بحث هستند که آیا این فرآیندها خلاقیت هستند یا سرقت ادبی.

هوش مصنوعی چه چیزی نیست

علیرغم مکالمه وحشتناک اکنون مشهور بین کوین روز، نویسنده نیویورک تایمز و چت ربات بینگ مایکروسافت، ما هنوز وارد فاز هوش مصنوعی یا هوش عمومی مصنوعی (AGI) نشده ایم. AGI هنوز یک ایده نظری است. برخلاف هوش مصنوعی مولد، که به نظر می‌رسد قادر به انجام برخی از کارهایی است که انسان‌ها انجام می‌دهند، Artificial intelligence in plain language for children سیستم‌های AGI در واقع هوش انسان را تقلید می‌کنند یا از آن پیشی می‌گیرند. ماشین‌ها به خودآگاهی می‌رسند و انضمامی دارند

بازدید : 32
سه شنبه 28 فروردين 1403 زمان : 18:05

یادگیری

هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشین اغلب به هوش مصنوعی حل تکالیف جای یکدیگر استفاده می شوند، اما یادگیری ماشینی زیرمجموعه ای از دسته وسیع تر هوش مصنوعی است.

در این زمینه، هوش مصنوعی به توانایی کلی رایانه ها برای تقلید از افکار هوش مصنوعی حل تکالیف انسان و انجام وظایف در محیط های واقعی اشاره دارد، در حالی که یادگیری ماشینی به فناوری ها و الگوریتم هایی اشاره دارد که سیستم ها را قادر می سازد الگوها را شناسایی کنند، تصمیم بگیرند و خود را از طریق تجربه بهبود بخشند. و داده ها

برنامه نویسان رایانه و توسعه دهندگان نرم افزار هوش مصنوعی حل تکالیف رایانه ها را قادر می سازند تا داده ها را تجزیه و تحلیل کنند و مشکلات را حل کنند - اساساً آنها سیستم های هوش مصنوعی ایجاد می کنند - با استفاده از ابزارهایی مانند:

فراگیری ماشین

یادگیری عمیق

شبکه های عصبی

بینایی کامپیوتری

پردازش زبان طبیعی

در زیر به تفکیک تفاوت‌های بین هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی و همچنین نحوه استفاده از آنها در سازمان‌های بزرگ و کوچک امروزی می‌پردازیم.

هوش مصنوعی چیست؟

هوش مصنوعی حوزه توسعه رایانه‌ها و روبات‌هایی است که هوش مصنوعی حل تکالیف می‌توانند به گونه‌ای رفتار کنند که هم تقلید و هم فراتر از توانایی‌های انسان باشد. برنامه‌های مجهز به هوش مصنوعی می‌توانند داده‌ها را برای ارائه اطلاعات تجزیه و تحلیل و زمینه‌سازی کنند یا به‌طور خودکار اقداماتی را بدون دخالت انسان آغاز کنند.

امروزه هوش مصنوعی قلب بسیاری از فناوری‌هایی است که ما استفاده می‌کنیم، از جمله دستگاه‌های هوشمند و دستیارهای صوتی مانند سیری در دستگاه‌های اپل. شرکت‌ها از تکنیک‌هایی مانند هوش مصنوعی حل تکالیف پردازش زبان طبیعی و بینایی کامپیوتری - توانایی رایانه‌ها برای استفاده از زبان انسان و تفسیر تصاویر - برای خودکارسازی وظایف، تسریع در تصمیم‌گیری و فعال کردن مکالمات مشتری با چت‌بات‌ها استفاده می‌کنند.

یادگیری ماشینی چیست؟

یادگیری ماشینی راهی به سوی هوش مصنوعی است. این زیرمجموعه هوش مصنوعی از الگوریتم‌هایی استفاده می‌کند تا به‌طور خودکار بینش‌ها را بیاموزد و الگوها را از داده‌ها تشخیص دهد و از این یادگیری برای تصمیم‌گیری بهتر استفاده کند.

برنامه نویسان با مطالعه و آزمایش یادگیری ماشینی، هوش مصنوعی حل تکالیف محدودیت هایی را برای بهبود درک، شناخت و عملکرد یک سیستم کامپیوتری آزمایش می کنند.

یادگیری عمیق، یک روش پیشرفته برای یادگیری ماشین، یک گام فراتر می رود. مدل‌های یادگیری عمیق از شبکه‌های عصبی بزرگ - شبکه‌هایی که مانند مغز انسان برای تجزیه و تحلیل منطقی داده‌ها عمل می‌کنند - برای یادگیری الگوهای پیچیده و پیش‌بینی مستقل از ورودی انسان استفاده می‌کنند.

چگونه شرکت ها از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی استفاده می کنند

برای موفقیت تقریباً در هر صنعتی، سازمان ها باید بتوانند هوش مصنوعی حل تکالیف داده های خود را به بینش عملی تبدیل کنند. هوش مصنوعی و یادگیری ماشین به سازمان‌ها این مزیت را می‌دهد که انواع فرآیندهای دستی شامل داده‌ها و تصمیم‌گیری را خودکار کنند.

با گنجاندن هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در سیستم ها و برنامه های استراتژیک خود، رهبران می توانند بینش های مبتنی بر داده را با سرعت و کارایی بیشتر درک کنند و بر اساس آن عمل کنند.

هوش مصنوعی در صنعت تولید

بهره وری کلید موفقیت یک سازمان در صنعت تولید است. هوش مصنوعی می تواند به رهبران تولید کمک کند تا فرآیندهای تجاری خود را با استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها و یادگیری ماشین برای برنامه هایی مانند موارد زیر خودکار کنند:

شناسایی خطاهای تجهیزات قبل از وقوع نقص، با استفاده از اینترنت اشیا (IoT)، تجزیه و تحلیل و یادگیری ماشین

استفاده از یک برنامه هوش مصنوعی در دستگاهی واقع در کارخانه، که ماشین تولیدی را نظارت می‌کند و زمان تعمیر و نگهداری را پیش‌بینی می‌کند تا در اواسط شیفت از کار نیفتد.

مطالعه الگوهای مصرف انرژی HVAC و استفاده از یادگیری ماشینی برای تنظیم بهینه صرفه جویی انرژی و سطح راحتی

هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در بانکداری

حفظ حریم خصوصی و امنیت داده ها به ویژآموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ه در صنعت بانکداری بسیار مهم است. رهبران خدمات مالی می توانند داده های مشتری را ایمن نگه دارند و در عین حال کارایی را با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی به چندین روش افزایش دهند:

استفاده از یادگیری ماشینی برای شناسایی و جلوگیری از هوش مصنوعی حل تکالیف کلاهبرداری و حملات امنیت سایبری

ادغام بیومتریک و بینایی کامپیوتر برای احراز هویت سریع کاربر و اسناد پردازش

ترکیب فناوری‌های هوشمند مانند ربات‌های گفتگو و دستیارهای صوتی برای خودکارسازی عملکردهای اولیه خدمات مشتری

کاربردهای هوش مصنوعی در مراقبت های بهداشتی

حوزه مراقبت های بهداشتی از حجم عظیمی از داده ها استفاده می کند و به طور فزاینده ای به انفورماتیک و تجزیه و تحلیل برای ارائه خدمات بهداشتی دقیق و کارآمد متکی است. ابزارهای هوش مصنوعی می توانند به بهبود نتایج بیماران، صرفه جویی در زمان و حتی به ارائه دهندگان کمک کنند تا از فرسودگی شغلی جلوگیری کنند:

تجزیه و تحلیل داده های سوابق الکترونیکی سلامت کاربران از طریق یادگیری ماشینی برای ارائه پشتیبانی تصمیم بالینی و بینش خودکار

یکپارچه سازی یک سیستم هوش مصنوعی که نتایج بازدید از بیمارستان را برای جلوگیری از بستری مجدد و کوتاه کردن مدت زمان نگهداری بیماران در بیمارستان ها پیش بینی می کند.

ضبط و ثبت تعاملات ارائه دهنده و بیمار در امتحانات یا قرار ملاقات های بهداشتی از راه دور با استفاده از درک زبان طبیعی

درباره اینکه چگونه هوش مصنوعی دنیای Artificial intelligence to solve homework مراقبت های بهداشتی را تغییر می دهد بیشتر بدانید.

بازدید : 31
سه شنبه 28 فروردين 1403 زمان : 15:28

هوش مصنوعی چیست و چگونه از آن استفاده می شود؟

هوش مصنوعی (AI) قرار است یک "تعر هوش مصنوعی حل تکالیف یف کننده فناوری آینده" باشد، اما هوش مصنوعی دقیقاً چیست و چگونه بر زندگی ما تأثیر می گذارد؟

هوش مصنوعی توانایی یک ماشین برای نمای هوش مصنوعی حل تکالیف ش قابلیت های انسان مانندی مانند استدلال، یادگیری، برنامه ریزی و خلاقیت است.

هوش مصنوعی سیستم‌های فنی را قادر می‌سازد تا هوش مصنوعی حل تکالیف محیط خود را درک کنند، با آنچه درک می‌کنند مقابله کنند، مشکلات را حل کنند و برای رسیدن به یک هدف خاص اقدام کنند. کامپیوتر داده هایی را دریافت می کند - از قبل آماده یا جمع آوری شده از طریق حسگرهای خود مانند دوربین - آنها را پردازش می کند و پاسخ می دهد.

سیستم‌های هوش مصنوعی می‌توانند با تجزیه هوش مصنوعی حل تکالیف و تحلیل اثرات اقدامات قبلی و کار مستقل، رفتار خود را تا حدی تطبیق دهند.

چرا هوش مصنوعی مهم است؟

برخی از فناوری‌های هوش مصنوعی بیش از هوش مصنوعی حل تکالیف 50 سال است که وجود دارند، اما پیشرفت‌ها در قدرت محاسباتی، در دسترس بودن مقادیر بسیار زیاد داده و الگوریتم‌های جدید منجر به پیشرفت‌های بزرگ هوش مصنوعی در سال‌های اخیر شده است.

هوش مصنوعی به عنوان محوری برای تحول دیجیتال جامعه دیده می شود و به اولویت اتحادیه اروپا تبدیل شده است.

انتظار می رود برنامه های کاربردی آینده تغییرات عظیمی ایجاد کنند، اما هوش مصنوعی در حال حاضر در زندگی روزمره ما وجود دارد.

درباره فرصت‌های ارائه شده توسط هوش مصنوعی و هوش مصنوعی حل تکالیف قانون هوش مصنوعی که اتحادیه اروپا روی آن کار می‌کند، بیشتر بخوانید

انواع هوش مصنوعی

نرم افزار: دستیار مجازی، نرم افزار تجزیه و تحلیل تصویر، موتورهای جستجو، سیستم های تشخیص گفتار و چهره

هوش مصنوعی "مجسم": روبات ها، ماشین های خودران، هواپیماهای بدون سرنشین، اینترنت اشیا

هوش مصنوعی در زندگی روزمره

در زیر برخی از برنامه های کاربردی هوش مصنوعی وجود هوش مصنوعی حل تکالیف دارد که ممکن است متوجه نباشید که دارای هوش مصنوعی هستند:

خرید و تبلیغات اینترنتی

هوش مصنوعی به طور گسترده ای برای ارائه توصیه های شخصی به افراد استفاده می شود، به عنوان مثال بر اساس جستجوها و خریدهای قبلی آنها یا سایر رفتارهای آنلاین. هوش مصنوعی در تجارت بسیار مهم است: بهینه سازی محصولات، برنامه ریزی موجودی، تدارکات و غیره.

جستجوی وب

موتورهای جستجو از ورودی وسیع داده‌هایی که توسط کار هوش مصنوعی حل تکالیف برانشان برای ارائه نتایج جستجوی مرتبط ارائه می‌شود، یاد می‌گیرند.

دستیارهای شخصی دیجیتال

گوشی های هوشمند از هوش مصنوعی برای ا آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان رائه خدماتی که تا حد امکان مرتبط و شخصی هستند استفاده می کنند. دستیاران مجازی پاسخ دادن به سؤالات، ارائه توصیه‌ها و کمک به سازماندهی روال‌های روزمره در همه جا حاضر شده‌اند.

ترجمه ماشینی

نرم افزار ترجمه زبان، چه بر اساس متن نوشتاری یا گفتاری، برای ارائه و بهبود ترجمه به هوش مصنوعی متکی است. این امر در مورد عملکردهایی مانند زیرنویس خودکار نیز صدق می کند.

خانه های هوشمند، شهرها و زیرساخت ها

ترموستات‌های هوشمند از رفتار ما برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی یاد می‌گیرند، در حالی که توسعه‌دهندگان شهرهای هوشمند امیدوارند ترافیک را برای بهبود اتصال و کاهش ترافیک تنظیم کنند.

ماشین ها

در حالی که وسایل نقلیه خودران هنوز استاندارد نیستند، خودروها در حال حاضر از عملکردهای ایمنی مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می کنند. برای مثال اتحادیه اروپا به تامین مالی VI-DAS، حسگرهای خودکاری که موقعیت‌ها و حوادث خطرناک احتمالی را تشخیص می‌دهند، کمک کرده است.

ناوبری عمدتاً مبتنی بر هوش مصنوعی است.

امنیت سایبری

سیستم‌های هوش مصنوعی می‌توانند به شناسایی و مبارزه با حملات سایبری و سایر تهدیدات سایبری بر اساس ورودی مداوم داده‌ها، شناسایی الگوها و عقب‌نشینی حملات کمک کنند.

هوش مصنوعی در برابر کووید-19

حمل و نقل

هوش مصنوعی می‌تواند ایمنی، سرعت و کارایی تراف Artificial intelligence to solve homework یک ریلی را با به حداقل رساندن اصطکاک چرخ‌ها، به حداکثر رساندن سرعت

بازدید : 32
سه شنبه 28 فروردين 1403 زمان : 14:43

هوش مصنوعی چیست؟

هوش مصنوعی (AI) توسعه، استقرار و نگهداری س هوش مصنوعی حل تکالیف یستم‌های محاسباتی است که می‌تواند انواع خاصی از هوش انسانی را تکرار کند. در حال حاضر، این جنبه از علم کامپیوتر بر ایجاد الگوریتم‌ها و مدل‌های یادگیری ماشین برنامه‌نویسی (ML) متمرکز است که می‌تواند مقادیر زیادی از داده‌ها را برای به دست آوردن بینش و تصمیم‌گیری مستقل از داده‌محور تجزیه و تحلیل کند.

آگهی ها

اساساً، ابتکارات هوش مصنوعی عناصری از ریاضیات و علو هوش مصنوعی حل تکالیف م اعصاب محاسباتی را برای شبیه‌سازی و/یا بهبود فرآیندهای فکری انسان ترکیب می‌کند. هدف مهم این زمینه تحقیقاتی، بررسی چگونگی استفاده از فناوری برای انجام وظایف شناختی است که برای انسان خسته کننده یا چالش برانگیز است.

هوش مصنوعی به عنوان یک فناوری مخرب در نظر گرفته می‌شود، ز هوش مصنوعی حل تکالیف یرا نحوه دسترسی افراد و پردازش اطلاعات، انجام کارهای خود و درک ماهیت خلاقیت و اصالت را تغییر می‌دهد.

Techopedia معنای هوش مصنوعی را توضیح می دهد

بیشتر تعاریف هوش مصنوعی جنبه‌های مثبت استفاده از هوش مصنوعی هوش مصنوعی حل تکالیف را برای تقویت هوش انسانی و کمک به مردم برای بهره‌وری بیشتر توضیح می‌دهند.

البته باید توجه داشت که منتقدان این فناوری ابراز نگرانی کرده‌اند که مدل‌های هوش مصنوعی قدرتمند به زودی می‌توانند از هوش انسانی پیشی بگیرند و در نهایت به تهدیدی برای بشریت تبدیل شوند.

پیشرفت کنترل نشده هوش مصنوعی و پتانسیل این فناوری برای شتاب ف هوش مصنوعی حل تکالیف راتر از کنترل انسان، گاهی اوقات به عنوان تکینگی شناخته می شود. پتانسیل نظری برای واقعی شدن The Singularity تنها یکی از دلایلی است که دولت‌ها، بخش‌های صنعتی و شرکت‌های بزرگ برای به حداقل رساندن خطر و اطمینان از استفاده مسئولانه از هوش مصنوعی، نرده‌های محافظ هوش مصنوعی را ایجاد می‌کنند.

هوش مصنوعی چگونه کار می کند

امروزه، برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی معمولاً از الگوریتم‌های ی هوش مصنوعی حل تکالیف ادگیری ماشینی پیشرفته و مقادیر زیادی قدرت محاسباتی برای پردازش، تجزیه و تحلیل و یادگیری از داده‌ها به روش‌هایی استفاده می‌کنند که جنبه‌های خاصی از شناخت انسانی مانند تشخیص الگو و استدلال استقرایی را تقلید می‌کنند.

اولین گام هنگام توسعه یک مدل هوش مصنوعی که از ML استفاده می کند، شامل جمع آوری داده است. نوع داده خاص توسط عملکرد مورد نظر هوش مصنوعی تعیین می شود. به عنوان مثال، یک هوش مصنوعی حل تکالیف مدل تشخیص تصویر به مجموعه داده عظیمی از تصاویر دیجیتال نیاز دارد.

هنگامی که داده ها جمع آوری شد، دانشمندان داده می توانند الگوریتم هایی هوش مصنوعی حل تکالیف را برای تجزیه و تحلیل داده ها انتخاب یا توسعه دهند. الگوریتم‌ها - که اساساً مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها هستند آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان - مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها هستند که به رایانه می‌گویند چگونه داده‌ها را پردازش کند و به یک خروجی برسد.

بسیاری از الگوریتم‌های یادگیری ماشین، از جمله الگوریتم‌های یادگیری عمیق، برای استفاده تکراری طراحی شده‌اند. آنها در معرض داده‌ها قرار می‌گیرند، پیش‌بینی/تصمیم‌گیری می‌کنند و سپس بازخورد دریافت می‌کنند تا فرآیندهای داخلی خود را تنظیم کنند. فرآیند اجازه دادن به الگوریتم ها برای بهبود خروجی های خود در طول هوش مصنوعی حل تکالیف زمان به عنوان یادگیری ماشین (ML) نامیده می شود.

بسته به اینکه داده‌ها چگونه ارائه می‌شوند و برنامه‌نویسی هوش مصنوعی برای رسیدن به چه هدفی قرار دارد، فرآیند یادگیری می‌تواند تحت نظارت یا بدون نظارت باشد.

با یادگیری نظارت شده، مدل هوش مصنوعی از مجموعه داده ای که هم و هوش مصنوعی حل تکالیف رودی و هم خروجی مورد نظر را شامل می شود، یاد می گیرد. با یادگیری بدون نظارت، الگوریتم الگوها، روابط یا ساختارها را در داده هایی که دریافت می کند شناسایی می کند و سپس از تجزیه و تحلیل برای پیش بینی خروجی ها استفاده می کند.

هنگامی که یک مدل هوش مصنوعی بتواند خروجی های داده های آموزشی نادیده را با محدوده قابل قبولی از دقت پیش بینی کند، می توان آن را با داده های دنیای واقعی آزمایش کرد. در این مرحله، مدل هوش مصنوعی حل تکالیف یا بازآموزی می‌شود یا مستقر می‌شود و به طور مداوم برای رانش مدل نظارت می‌شود.

H3: تفاوت بین یادگیری ماشین و هوش مصنوعی

در حالی که AI و ML اغلب به عنوان مترادف استفاده می شوند، معنای هوش مصنوعی یک اصطلاح چتر است و یادگیری ماشین زیر مجموعه ای از هوش مصنوعی است. اساساً، هر برنامه ML را می ت هوش مصنوعی حل تکالیف وان به عنوان AI نامید، اما همه برنامه های هوش مصنوعی از یادگیری ماشینی استفاده نمی کنند. به عنوان مثال، هوش مصنوعی نمادین مبتنی بر قانون در زیر چتر هوش مصنوعی قرار می‌گیرد، اما این یک نمونه واقعی از یادگیری ماشینی نیست، زیرا مانند ML از داده‌ها یاد نمی‌گیرد.

نمونه هایی از فناوری هوش مصنوعی

هوش مصنوعی امروزی اغلب از یادگیری ماشین در ارتباط با سایر تکنی ر ک ها و فناوری های محاسباتی استفاده می کند. یک رویکرد ترکیبی به سیستم‌های هوش مصنوعی ظریف‌تر و قوی‌تر اجازه می‌دهد.

به عنوان مثال، یادگیری عمیق یک رویکرد تکراری برای هوش مصنوعی است که الگوریتم‌های یادگیری ماشین را در سلسله مراتبی از پیچیدگی و انتزاع افزایش می‌دهد. در حال حاضر این پیچیده ترین معماری هوش مصنوعی در حال استفاده است.

سایر تکنیک ها و فناوری های شناخته شد Artificial intelligence to solve homework ه هوش مصنوعی عبارتند از:

بازدید : 34
سه شنبه 28 فروردين 1403 زمان : 9:24

برای تشخیص بهتر از علائم و موارد حیاتی بیمار. هوش مصنوعی حل تکالیف هوش مصنوعی می‌تواند بیماران را طبقه‌بندی کند، سوابق پزشکی را حفظ و پیگیری کند، و با ادعاهای بیمه سلامت رسیدگی کند.

خط پایین

هوش مصنوعی (AI) یک فناوری در حال تکامل است ک هوش مصنوعی حل تکالیف ه سعی می کند هوش انسانی را با استفاده از ماشین ها شبیه سازی کند. هوش مصنوعی شامل زیرشاخه‌های مختلفی از جمله یادگیری ماشینی (ML) و یادگیری عمیق است که به سیستم‌ها اجازه می‌دهد تا به روش‌های جدیدی از داده‌های آموزشی یاد بگیرند و تطبیق دهند. کاربردهای گسترده ای در صنایع مختلف مانند مراقبت های بهداشتی، مالی و حمل و نقل دارد. هوش مصنوعی حل تکالیف در حالی که هوش مصنوعی پیشرفت های قابل توجهی را ارائه می دهد، نگرانی های اخلاقی، حریم خصوصی و اشتغال را نیز افزایش می دهد.

منابع مقاله

شرایط مرتبط

هوش مصنوعی ضعیف (هوش مصنوعی): مثال‌ها و محدودیت‌ها

هوش مصنوعی ضعیف یک هوش ماشینی است که به یک منطقه خاص محدود می شود. بیشتر

هوش عمومی مصنوعی (AGI): تعریف، نحوه کار و مثال ها

محققانی که بر روی هوش عمومی مصنوعی (AGI) کار می کنند، هوش مصنوعی حل تکالیف قصد دارند در نهایت نوعی از هوش مصنوعی با هوش در سطح انسان تولید کنند. AGI در حالت ایده‌آل می‌تواند بدون نظارت یا مداخله انسان یاد بگیرد، خود آموزش دهد و وظایف عمومی را انجام دهد. بیشتر

هوش مصنوعی مولد: چگونه کار می کند، تاریخچه، و مزایا و معایب

در عرض چند ثانیه، هوش مصنوعی مولد می تواند در پاسخ به درخواست کاربر، محتوای جدیدی مانند متن، تصاویر، ویدئو و کد تولید کند. بیشتر

شبکه عصبی چیست؟

شبکه عصبی مجموعه ای از الگوریتم ها است که به دنبال هوش مصنوعی حل تکالیف شناسایی روابط در یک مجموعه داده از طریق فرآیندی است که نحوه عملکرد مغز انسان را تقلید می کند. بیشتر

تجارت الگوریتمی: تعریف، نحوه کار، مزایا و معایب

معاملات الگوریتمی از مدل های ریاضی پیشرفته برای تصمیم گیری معاملات در بازارهای مالی استفاده می کند. بیشتر

محاسبات کوانتومی: تعریف، نحوه استفاده از آن، و مثال

یک کامپیوتر کوانتومی، بر خلاف کامپیوترهای کلاسیک، ا هوش مصنوعی حل تکالیف ز بیت کوانتومی یا کیوبیت استفاده می کند. در مورد کامپیوترهای کوانتومی و شرکت هایی که آنها را می سازند بیاموزید. بیشترلطفاً از ابزارهای اشتراک گذاری که از طریق دکمه اشتراک گذاری در بالا یا کنار مقاله ها یافت می شود استفاده کنید. کپی کردن مقالات برای اشتراک گذاری با دیگران نقض قوانین و مقررات FT.com و خط مشی حق نسخه برداری است. برای خرید حقوق اضافی به licensing@ft.com ایمیل بزنید. مشترکین می توانند حداکثر 10 یا 20 مقاله در ماه را با هوش مصنوعی حل تکالیف استفاده از سرویس مقاله هدیه به اشتراک بگذارند. اطلاعات بیشتر را می توانید در https://www.ft.com/tour بیابید.

نظر هوش مصنوعی افزودن به myFT

هوش عمومی مصنوعی کجاست؟ حدس پدربزرگ من به اندازه شما خوب است

این هیجان همه امواج دیگر را دنبال می کند و به ن هوش مصنوعی حل تکالیف رم افزار بیشتر و اتوماسیون بیشتر تبدیل می شود

BENEDICT EVANSA به myFT اضافه کنید

اتوماسیون همیشه درد اصطکاکی ایجاد کرده است، به زمان Luddites © Pravin Chakravarty/Dreamstime

هوش عمومی مصنوعی کجاست؟ حدس پدربزرگ آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان من به خوبی حدس شما در x است (در یک پنجره جدید باز می شود)

هوش عمومی مصنوعی کجاست؟ حدس پدربزرگ من به خوبی حدس شما در فیس بوک است (در یک پنجره جدید باز می شود)

هوش عمومی مصنوعی کجاست؟ حدس پدربزرگ من به هوش مصنوعی حل تکالیف خوبی حدس شما در لینکدین است (در یک پنجره جدید باز می شود)

صرفه جویی

پیشرفت فعلی 100%

بندیکت ایوانز 13 آوریل 2024

192

این صفحه را چاپ کن

با به روز رسانی های رایگان مطلع شوید

به سادگی در خلاصه هوش مصنوعی myFT ثبت نام کنید -- مستقیماً به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود.

نویسنده یک تحلیلگر فناوری است

در سال 1946، پدربزرگ من، با عنوان «موری لینستر» هوش مصنوعی حل تکالیف ، داستانی علمی تخیلی به نام «منطقی به نام جو» منتشر کرد. در آن، هر کس یک کامپیوتر (یک «منطق») متصل به یک شبکه جهانی دارد که همه کارها را از بانک گرفته تا روزنامه و تماس های ویدیویی انجام می دهد. یک روز، یکی از این منطق ها، جو، شروع به دادن پاسخ های مفید به هر درخواستی در هر نقطه از شبکه می کند: مثلاً یک سم غیرقابل کشف اختراع کنید، یا بهترین راه را برای سرقت از بانک پیشنهاد دهید. وحشت ایجاد می شود - "مدارات سانسور خود را بررسی کنید!" - تا زمانی که بفهمند چه چیزی را از برق بکشند.

تا زمانی که به کامپیوترها فکر می‌کردیم، به ساخت "هوش مصنوعی" فکر می‌کردیم و فکر می‌کردیم که این چه معنایی دارد. یک شوخی قدیمی وجود دارد که می گوید هوش مصنوعی چیزی است که هنوز کار نمی کند، زیرا زمانی که کار می کند فقط یک نرم افزار است. ماشین‌حساب‌ها ریاضیات مافوق هوش مصنوعی حل تکالیف بشری انجام می‌دهند، و پایگاه‌های اطلاعاتی حافظه مافوق بشری دارند، اما آنها نمی‌توانند کار دیگری انجام دهند، و نمی‌دانند چه می‌کنند، بیش از اینکه ماشین ظرفشویی ظرف‌ها را بفهمد. پایگاه های داده مافوق بشری هستند، اما آنها فقط نرم افزار هستند. اما مردم چیز متفاوتی دارند، و به همین ترتیب، در مقیاسی، سگ‌ها، شامپانزه‌ها و اختاپوس‌ها و بسیاری از موجودات دیگر نیز چنین هستند Artificial intelligence to solve homework . محققان هوش مصنوعی این را "هوش عمومی" می نامند.

بازدید : 42
شنبه 18 فروردين 1403 زمان : 20:12

گنجاندن هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و سایت های هوش مصنوعی برای کودکان فناوری‌های مشابه در برنامه درسی، اولویت سیاست آموزشی ملی (NEP) 2020 است.

غوطه وری موثرترین روش برای یادگیری هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی است. ذهن‌های جوان باید از فناوری هوش مصنوعی و ML برای آموزش، آزمایش و ساخت مدل‌های یادگیری سایت های هوش مصنوعی برای کودکان ماشینی برای درک بهتر استفاده کنند.

زمان آن فرا رسیده است که فرزند شما بفهمد دنیا چگونه کار می کند. توانایی سایت های هوش مصنوعی برای کودکان ساخت ابزارهای فناوری جالب با استفاده از فناوری AI و ML بهترین رویکرد برای درک امکانات شگفت انگیز فناوری است.

بیایید به 5 بهترین پلتفرم یادگیری ML و AI که کودک شما را علاقه مند می کند نگاه کنیم.

برخی از بهترین پلتفرم ها برای آموزش ML و AI به کودکان چیست؟

یادگیری ماشینی برای کودکان

این پلتفرم یک محیط ساده و هدایت‌شده را برای آموزش مدل‌های ML برای سایت های هوش مصنوعی برای کودکان تشخیص متن، اعداد، عکس‌ها یا صداها ارائه می‌دهد. این ابزار رایگان با ارائه فرصت‌های آموزشی عملی، سیستم‌های یادگیری ماشینی را معرفی می‌کند و می‌تواند به فرزند شما بیاموزد که چگونه پروژه‌های شگفت‌انگیزی بسازد.

منبع: Machine Learning For Kids

این واقعیت که این پلتفرم کاملاً مبتنی بر وب است و نیازی به نصب یا راه اندازی قبل از استفاده ندارد، چشمگیرترین ویژگی آن است. این پلتفرم به یک روش تعاملی به تثبیت اصول هوش مصنوعی و ML برای فرزند شما کمک می کند.

ماشین قابل آموزش

ماشین آموزش پذیر نوعی پلتفرم مبتنی بر وب است که سایت های هوش مصنوعی برای کودکان برای ایجاد سریع و آسان مدل های ML استفاده می شود. می تواند تصاویر، صداها و ژست ها را تشخیص دهد. بسیار سازگار است. فرزند شما می تواند از این پلت فرم برای آموزش به یک مدل استفاده کند که چگونه تصاویر را تشخیص دهد و با استفاده از تصاویر یا وب کم زنده ژست بگیرد.

منبع: قابل آموزش

نیازی به ایجاد حساب کاربری نیست. این کاملا رایگان و ایده آل برای دانش آموزان است. این پلتفرم برای تولید یک مدل Tensorflow استفاده می شود که می تواند در هر سایت های هوش مصنوعی برای کودکان وب سایت، برنامه اندروید یا پلتفرم دیگری ادغام شود.

تروت

کیت یادگیری هوش مصنوعی Tinkerly برای کودکان، به نام Troot، از رویکردی مبتنی بر سناریو برای کمک به فرزند شما برای تسلط بر اصول هوش مصنوعی استفاده می‌کند. جوان شما می تواند با کمک Troot انواع مختلفی از سیستم های مبتنی بر هوش مصنوعی را در راحتی در خانه خود بسازد. این اولین کیت یادگیری هوش مصنوعی کودکان است که در هند ساخته شده است. فرزند شما می تواند مدل های یادگیری ماشین خود ر سایت های هوش مصنوعی برای کودکان ا طراحی کند و از آنها در برنامه های Troot استفاده کند.

منبع: تروت

این بسته با لوازم الکترونیکی Plug & Play، نرم‌افزار اندروید، و کیت‌های سازنده فعالیت‌های DIY ارائه می‌شود تا تجربه کاملی در خارج از کلاس در ساخت سیستم‌های هوش مصنوعی متعدد داشته باشید. Troot پروژه های تعاملی خود را انجام دهید با محوریت مسائل قابل حل با هوش مصنوعی ارائه می دهد که به فرزند شما کمک می کند تا مبتکر فردا شود.

آشنایان

الگوریتم‌های یادگیری ماشینی و دستیارهای خانگی بر زندگی کودکان در زمان رشد تأثیر می‌گذارند. این پروژه منبع باز برای شامل قابلیت همکاری با عوامل و سخت افزارهای هوشمند تجسم یافته، از جمله الکسا، میکروبیت ها و Anki Cozmo توسعه یافته است. اکنون توانایی آموزش و استفاده از مدل های یادگیری سایت های هوش مصنوعی برای کودکان ماشینی متن و بینایی را دارد.

منبع: Cognimates

در پلتفرم Cognimates منبع باز، فرزند شما می‌تواند آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان در فعالیت‌های کدنویسی خلاقانه شرکت کند، جایی که می‌تواند بازی‌های ویدیویی را توسعه دهد، روبات‌ها را کنترل کند و مدل‌های یادگیری ماشین خود را ایجاد کند. برخی از فعالیت ها توسط عوامل هوشمند تجسم یافته هدایت می شوند که یادگیری مشارکتی را برای آنها تسهیل می کند.

AIY گوگل

گوگل این تلاش را برای تشویق تحقیقات ML و آگاهی کاربر توسعه داد. فرزند شما می تواند از قدرت بینایی کامپیوتر برای ساخت پروژه های ML خود با کمک Vision Kit استفاده کند. گوگل مجموعه جدیدی از ابزارها را توسعه داده است که به فرزند شما امکان می دهد برنامه های کاربردی AI و ML سفارشی ایجاد کند که از قابلیت هایی مانند تشخیص صدا، چهره و تصویر استفاده می کند. این بخش پروژه گوگل به عنوان "AIY" شناخته می شود، یک جناس بازیگوش در مورد "خودت انجام بده [با هوش مصنوعی]". اقلام فروخته شده توسط AIY به عنوان "کیت" نامیده می شود سایت های هوش مصنوعی برای کودکان . این کیت ها در حال حاضر در دو نوع ارائه می شوند: کیت صدا و کیت ویژن.

منبع: AIYprojects

منبع: AIYprojects

در حالی که دومی به کودک شما در تشخیص تصویر و ML کمک می کند، اولی کودک شما را قادر می سازد تا پروژه هایی در تشخیص گفتار بسازد.

جمع بندی!

هوش مصنوعی و فناوری یادگیری ماشینی به سرعت در حال پیشرفت هستند. یادگیرندگان جوانی که به این رشته علاقه دارند، قبل از اینکه بتوانند به طور واقع بینانه از این فناوری ها در پروژه های خود استفاده کنند، چیزهای زیادی برای یادگیری دارند. ابزارهایی مانند کیت های AIY به علاقه مندان جوانی مانند Artificial intelligence sites for children فرزند شما کمک می کند تا درک بهتری از موضوعاتی مانند هوش مصنوعی و ML به روشی عملی تر داشته باشند.

بازدید : 43
شنبه 18 فروردين 1403 زمان : 19:06

در اینجا نحوه آموزش برنامه نویسی شروع برنامه نویسی برای کودکان به کودکان آورده شده است

توسط Tychic Obanda

برنامه نویسی وب | 3 نظر

در فیسبوک به اشتراک بگذارید در توییتر به اشتراک بگذارید در واتساپ به اشتراک بگذارید

به ویزا کارت نیاز دارید؟ کارت ویزای فیاتو شروع برنامه نویسی برای کودکان را تنها با 5 دلار دریافت کنید. اینجا کلیک کنید

چند روز پیش، پستی در لینکدین گذاشتم و پرسیدم: «از چه سنی در مورد برنامه نویسی یاد گرفتی؟».

این نشریه توسط بیش از 50000 نفر دیده شد و بیش از 3000 نفر سنی را که در مورد برنامه نویسی یاد گرفته اند اعلام کردند.

وقتی دیدم که بیش از 50 درصد آنها زیر 17 سال برنامه نویسی را یاد گرفته اند، شگفت زده شدم.

این نشان می دهد که چقدر مهم است که کدنویسی شروع برنامه نویسی برای کودکان را زود شروع کنید. و در این مقاله نحوه آموزش برنامه نویسی به کودکان را به شما نشان خواهم داد.

کودکان شخصیتی دلسوز دارند. آنها دوست ندارند کاری را انجام دهند که از آن لذت نمی برند، بنابراین برای ما، بزرگ ترها، والدین یا قیم ضروری است که به آنها کمک کنیم تا به چیزهایی که برای آنها مفید است علاقه مند شوند.

در این مقاله، مهم ترین گام هایی را برای کمک به شروع برنامه نویسی برای کودکان فرزندتان برای شروع برنامه نویسی با شما به اشتراک می گذارم.

وقتی صحبت از یادگیری کدنویسی می شود، راه های زیادی وجود دارد که کودک قطعاً وسوسه کدنویسی می شود.

  1. روانشناسی کودک را درک کنید

برای اینکه تلاش‌های ما مثمر ثمر و مؤثر باشد و برای اینکه بتوانیم در آموزش کدنویسی به کودکان موفق شویم، باید بفهمیم که پشت این ذهن‌های کوچک کودکان چه می‌گذرد.

می‌توانیم با آموزش اصول کدنویسی به آنها شروع ک شروع برنامه نویسی برای کودکان نیم و علاقه‌شان را توسعه دهیم. هنگامی که این اتفاق می افتد، آنها بیشتر و بیشتر کنجکاو می شوند، که آنها را بیشتر تحت فشار قرار می دهد، و آنها شروع به تلاش خواهند کرد.

با بچه ها برنامه نویسی یاد بگیرید

از آنجایی که کودکان ذهن انعطاف پذیری دارند، م شروع برنامه نویسی برای کودکان ی توان آنها را به راحتی به سمت یک هدف خاص درآورد، مشروط بر اینکه از ابزار مناسب استفاده کنیم.

فراموش نکنیم که از نظر علمی ثابت شده است که کودکان در مقایسه با نوجوانان و بزرگسالان سریع یاد می گیرند، بنابراین زودتر مهارت کسب می کنند.

  1. یادگیری مبتنی بر فعالیت

تا به امروز، یادگیری مبتنی بر فعالیت مؤثرترین راه برای یادگیری است.

از آنجا که ما از اقدامات عملی برای آموزش کودکان شروع برنامه نویسی برای کودکان استفاده می کنیم، یادگیری برای آنها واقع بینانه تر و سرگرم کننده تر به نظر می رسد.

همانطور که بسیاری از مطالعات اخیر نشان می دهد، کودکان از طریق فعالیت ها درک، پیگیری و استفاده از مغز خود را به بهترین شکل ممکن آسان تر می کنند.

  1. آموزش زبان های برنامه نویسی گرافیکی

اکنون بخش آموزشی شروع می شود.

بنابراین برای شروع، زبان های برنامه نویس آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ی گرافیکی یا کشیدن و رها کردن ثابت کرده اند که موثرترین زبان های برنامه نویسی برای آموزش کودکان هستند.

استفاده از ابزار کشیدن و رها کردن ساده است شروع برنامه نویسی برای کودکان و از نظر کودک بسیار جالب است.

معروف ترین آنها Scratch است.

من در مورد Scratch به لطف یک کارگاه آموزشی که توسط LLab در کینشاسا برگزار شد، یاد گرفتم. در طول این کارگاه متوجه شدم که برنامه نویسی فقط مربوط به بزرگسالان نیست، بلکه برای همه و حتی کوچکترها هم هست.

هنگامی که کودک به Scratch دست پیدا کرد، می‌تواند به راحتی به استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی سطح بالا مانند جاوا اسکریپت، PHP و حتی HTML تبدیل شود.

  1. یادگیری از طریق بازی

با بچه ها برنامه نویسی یاد بگیرید

اگر می توانستید همزمان بازی کنید و یاد بگیرید، چه چیزی بیشتر می توانید بخواهید؟

تنها هدف بچه ها بازی کردن است و آیا اگر آنها هم بتوانند از این طریق یاد بگیرند جالب نیست؟

کاری که می توانیم انجام دهیم تا یادگیری برنامه نویسی را برای کودکان سرگرم کننده تر کنیم.

این در مورد ایجاد جلسات برنامه نویسی سرگرم کننده و تعاملی برای آنها است.

  1. یادگیری مشاهده ای

مشاهده یک مهارت ضروری است که در زندگی ضروری است.

برای درک بهتر مسائل باید یک ناظر صبور باشید. بچه ها از چیزهایی که می بینند یاد می گیرند و ما هم همینطور.

محیط ما بیشترین تأثیر را روی کودکان دارد.

به عنوان مثال، ما اغلب به فرزندان خود می گوییم که کاری را انجام ندهند، اما متوجه نمی شویم که می توانیم همان کار را انجام دهیم. این موضوع در صورت توجه کودکان باعث ایجاد احساس تلافی در آنها می شود.

بنابراین آنچه را که آموزش می دهید، مطمئن شوید که خودتان آن را انجام ندهید.

  1. با بچه ها ارتباط برقرار کنید

با بچه ها برنامه نویسی یاد بگیرید

ما معمولاً وقتی صحبت از زندگی شخصی و افرادی که در اطرافشان هستند به فرزندانمان توجهی نمی کنیم.

برای ما مهم است که نقش مهمی در Start programming for kids زندگی آنها داشته باشیم نه به قصد جاسوسی، بلکه راحت بودن با آنها و حفظ ارتباط به عنوان بزرگتر و خانواده.

به کودکان کمک می کند

بازدید : 51
شنبه 18 فروردين 1403 زمان : 14:20

شما می توانید از این ابزار به روش های آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان مختلف بسته به نوع استفاده کنید

زمانی که با شرکت کنندگان دارید

برای مربیانی که هر بار فقط ۲ تا ۳ دقیقه وقت دارند،

ما "آموزش های کوچک" 2 تا 3 دقیقه در هر جلسه را ارائه می دهیم.

هر جلسه یکی از یازده موضوع زیر را پوشش می دهد: ارائه

اینترنت، واتس اپ، یوتیوب، گوگل، آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان ویکی پدیا، فیس بوک، امنیت

قابلیت kaiOS Cost، Mobile Money، Android و قابلیت دسترسی.

این آموزش های کوچک می تواند به عنوان یک "شات تقویت کننده" نیز باشد

» برای افرادی که قبلاً آموزش دیده اند و می خواهند از آن بهره ببرند

یادآوری مختصری از آنچه آنها آموختند.

برای "آموزش های کوچک" به صفحه 10 مراجعه کنید.

برای مربیانی که 45 تا 60 دقیقه وقت دارند

با شرکت کنندگان، ده دوره آموزشی آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان ارائه می دهیم.

عمیق". آنها با یک جلسه مقدماتی شروع می شوند

45 تا 60 دقیقه و سپس پنج جلسه با طول مساوی اختصاص داده شده است

به خدمات اینترنت همراه زیر. جنبه های امنیتی و

هزینه در هر یک از این جلسات ادغام شده است.

برای جلسات آموزشی آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان "عمیق" به صفحه 40 مراجعه کنید.

2-3

45-60

ابزار آموزش اینترنت همراه

8 مقدمه

ابزار آموزش اینترنت همراه

مقدمه 9

آموزش های کوچک

ابزار آموزش اینترنت همراه

10 ابزار آموزش اینترنت همراه

روش

استخدام

آموزش مینی

این بخش برای مربیانی در نظر گرفته شده است که ندارند

فقط 2 تا 3 دقیقه برای کار با شرکت آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان کنندگان. او می تواند

همچنین به عنوان یک "شاتآموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان تقویت کننده" برای مردم در حال حاضر خدمت می کند

آموزش دیده ای که مایلند از یادآوری آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان مختصری از آنچه دارند بهره مند شوند

یاد گرفت.

تمرینات عملی روی گوشی

ابزار آموزش اینترنت همراه

ابزار آموزش اینترنت همراه 11

هر آموزش کوچک ساختار یافته است

به همان شیوه :

این چیه ؟

توضیح مختصری در مورد خدمات آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان بدهید. علامت نقل قول این را نشان می دهد

آنچه مربی می تواند بگوید

چه فایده ای دارد؟

ارائه مختصری از مزایای خدمات ارائه دهید. نقل قول ها

نشان دهید که مربی چه می تواند بگوید.

چگونه کار می کند؟

عملی باشیم!

برای کمک به شرکت‌کنندگان از «پوسترهای نحوه انجام» استفاده کنید

از این سرویس در تلفن استفاده کنید آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان (آنی که ارائه می دهید یا آن

از شرکت کننده)

خودت را آموزش بده!

تمرین های عملی، با مثال هایی که برای شرکت کنندگان تطبیق داده شده است

مینی آموزش - ارائه اینترنتی

ارائه اینترنتی

این صفحه برای کمک به مربیان در پاسخ به سوالات در نظر گرفته شده است

اطلاعات کلی که شرکت کنندگان آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان در آموزش ممکن است در مورد آنها داشته باشند

اینترنت تلفن همراه. پاسخ های ساده ای به سوالات ارائه می دهد

اغلب در اینترنت شنیده می شود. ممکن است چاپ آن مفید باشد

صفحه این نمونه ها نیز در ماژول های آموزشی ادغام شده اند

از ابزار

این چیه ؟

نمایش پوستر «اینترنت» (ص.86) «اینترنت یک شبکه است

متشکل از میلیون ها کامپیوتر در سراسر جهان که هستند

از طریق خطوط تلفن، ماهواره یا کابل متصل می شود. او

دسترسی به حجم عظیمی آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان از اطلاعات و خدمات را فراهم می کند

و دائما در حال توسعه است. اینترنت برای همه قابل دسترسی است، بدون

محدودیت تنها چیزی که نیاز دارید یک کامپیوتر، تلفن همراه یا

یک تبلت و یک اتصال داده »

چه فایده ای دارد؟

«اینترنت به شما اجازه می دهد کارهای زیادی انجام دهید. به عنوان مثال می توانید ارسال کنید

پیام دهید یا با عزیزان خود صحبت کنید، عکس بفرستید، فیلم تماشا کنید، گوش دهید

موسیقی، خرید یا فروش چیزها، ارسال پول. همچنین به شما اجازه می دهد

برای یافتن اطلاعات تقریباً در مورد هر موضوعی، خواه در مورد امور جاری،

آب و هوا، فعالیت های اوقات فراغت، برنامه حمل و نقل، مذهب یا ورزش. اینترنت است

همچنین برای جستجوی کار، دریافت مشاوره بهداشتی یا کسب مفید است

مهارت های جدید. »

به مربی توصیه می شود که مثال های شخصی را در مورد چگونگی ذکر کند

اینترنت توانست به او کمک کند. مثال Phone programming training for children های مرتبط را برای همکار خود انتخاب کنید و توضیح دهید

چگونه می تواند به آنها در زندگی روزمره کمک کند.

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 319
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 6
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 141
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 1763
  • بازدید سال : 3718
  • بازدید کلی : 17305
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه