lan دوره ای به نام "علوم کامپیوتر 50" را تدریس می کند. برنامه اسکرچ در طول درس شماره 2 دیوید جی. مالان از Scratch برای ارائه یک الگوریتم، نشان دادن ساختار آن و ارائه عناصر تشکیل دهنده مختلف آن استفاده می کند. بنابراین در حوزه آموزش از 7 سالگی تا دانشگاه، اسکرچ امکان نزدیک شدن به الگوریتم ها را فراهم می کند.
بازخورد
- واکنش دانش آموزان گاهی تعجب آور است. «در شروع یک جلسه برنامه اسکرچ کمک فردی در مرحله دوم با استفاده از کارتهای اسکرچ بهعنوان پشتیبانی، شما به سختی پیشرفت جلسه را ارائه کردهاید، در حالی که با استفاده از این واقعیت که معلم پشت کرده است، دانشآموزی قبلاً رنگ آن را تغییر داده است. گربه: از برنامه اسکرچ نارنجی به بنفش رسید! » در پایان جلسه، دانش آموزی در شرایط سخت تحصیلی، به کندی کامپیوترش را خاموش می کند: «آقا، اگر می دانستم این ریاضی است!» ".
Scratch می تواند فرصتی غیرمنتظر برنامه اسکرچ ه برای دانش آموزان باشد تا مسیر آموزشی را که منجر به موفقیت می شود از سر بگیرند.
- سمیر سعیدنی در یکی از صفحات سایت خود تصریح می کند: «رویکرد آموزشی با رویکردهای به اصطلاح سازه انگارانه همسو است، یعنی رویکردی که در آن جوان خود را به عنوان کسی که به آن آموزش می دهد قرار می دهد. آنچه را که باید انجام دهد (با حمایت «متخصص» که آن را در گفتگو با ماشین همراهی میکند) ماشین م برنامه اسکرچ یکند و در واقع دانشی را میسازد که برای رسیدن به هدفش ضروری است. »
- این رویکرد سازنده اخیراً در آگوست 2010 در پاریس توسط برایان هاروی، یکی از سازندگان BYOB (بلاک های خود را بسازید)، توسعه یافته ای از Scratch، توسعه یافت. عنوان سخنرانی او این بود: «آیا محدودیتی برای استفاده از Scratch وجود دارد؟ آیا نرم افزار هم برای کودکان و برنامه اسکرچ هم برای دانشمندان کامپیوتر قابل استفاده است؟ » همه چیز برای تضمین موفقیت کودکان امکان پذیر است!
- سایت ScratchEd، یک نقطه ملاقات و تبادل، آموزشی ارائه می دهد که برای اولین بار در Beauvais به عنوان بخشی از Libre Days آزمایش کردم. برای این فعالیت، Josée Desharnais من را متقاعد کرد که یک بازی بسازم، Pierre Couillard برای روی صحنه بردن ماهی، Karen Brennan با برنامهنویسی انیمیشن شروع کنم و به شرکتکنندگان پیشنهاد کنم که ایستگاههای کاری را در پایان هر سکانس تغییر دهند. با استفاده از برنامه نویسی کودکان این ابزار، بحث پیادهسازی تمام بلوکهای برنامهنویسی برای ایجاد این بازی است، در حالی که در را برای افزونههای احتمالی باز میگذاریم. .
یک موضوع قلبی
- با Scratch، در نهایت، این یک موضوع قلبی است. برنامه اسکرچ اگر کمی روح کودکانه خود را حفظ کرده باشیم، از دستکاری بلوک ها، تخیل استراتژی ها و غیره لذت می بریم. پیر کویار آموزش نرم افزار رایگان وزارت آموزش تونس را برای بازرسان و معلمان ریاضیات رهبری کرد. در پایان دوره کارآموزی، او به من گفت: تونسی ها عاشق اسکرچ شده اند.
- متن بالا از مقاله منتشر شده در وب سایت مدرسه دیجیتال اصلاح شده است. با تشکر از تیم ویراستاران مدرسه دیجیتال به خاطر تلاششان در قالب بندی متن.
نسخه 1.4 کارت اسکرچ با فرمت pdf.
رویکرد آموزشی در راستای رویکردهای به اصطلاح سازه انگاری است، یعنی رویکردی که در آن فرد جوان خود را به عنوان کسی که به ماشین یاد می دهد چه کاری باید انجام دهد (با حمایت یک "متخصص" که او را در این کار همراهی می کند، قرار می دهد. گفتگو با ماشین) و در واقع دانشی را می سازد Scratch program که برای رسیدن به هدفش لازم است.
lan دوره ای به نام "علوم کامپیوتر 50" را تدریس می کند. برنامه اسکرچ در طول درس شماره 2 دیوید جی. مالان از Scratch برای ارائه یک الگوریتم، نشان دادن ساختار آن و ارائه عناصر تشکیل دهنده مختلف آن استفاده می کند. بنابراین در حوزه آموزش از 7 سالگی تا دانشگاه، اسکرچ امکان نزدیک شدن به الگوریتم ها را فراهم می کند.
بازخورد
- واکنش دانش آموزان گاهی تعجب آور است. «در شروع یک جلسه برنامه اسکرچ کمک فردی در مرحله دوم با استفاده از کارتهای اسکرچ بهعنوان پشتیبانی، شما به سختی پیشرفت جلسه را ارائه کردهاید، در حالی که با استفاده از این واقعیت که معلم پشت کرده است، دانشآموزی قبلاً رنگ آن را تغییر داده است. گربه: از برنامه اسکرچ نارنجی به بنفش رسید! » در پایان جلسه، دانش آموزی در شرایط سخت تحصیلی، به کندی کامپیوترش را خاموش می کند: «آقا، اگر می دانستم این ریاضی است!» ".
Scratch می تواند فرصتی غیرمنتظر برنامه اسکرچ ه برای دانش آموزان باشد تا مسیر آموزشی را که منجر به موفقیت می شود از سر بگیرند.
- سمیر سعیدنی در یکی از صفحات سایت خود تصریح می کند: «رویکرد آموزشی با رویکردهای به اصطلاح سازه انگارانه همسو است، یعنی رویکردی که در آن جوان خود را به عنوان کسی که به آن آموزش می دهد قرار می دهد. آنچه را که باید انجام دهد (با حمایت «متخصص» که آن را در گفتگو با ماشین همراهی میکند) ماشین م برنامه اسکرچ یکند و در واقع دانشی را میسازد که برای رسیدن به هدفش ضروری است. »
- این رویکرد سازنده اخیراً در آگوست 2010 در پاریس توسط برایان هاروی، یکی از سازندگان BYOB (بلاک های خود را بسازید)، توسعه یافته ای از Scratch، توسعه یافت. عنوان سخنرانی او این بود: «آیا محدودیتی برای استفاده از Scratch وجود دارد؟ آیا نرم افزار هم برای کودکان و برنامه اسکرچ هم برای دانشمندان کامپیوتر قابل استفاده است؟ » همه چیز برای تضمین موفقیت کودکان امکان پذیر است!
- سایت ScratchEd، یک نقطه ملاقات و تبادل، آموزشی ارائه می دهد که برای اولین بار در Beauvais به عنوان بخشی از Libre Days آزمایش کردم. برای این فعالیت، Josée Desharnais من را متقاعد کرد که یک بازی بسازم، Pierre Couillard برای روی صحنه بردن ماهی، Karen Brennan با برنامهنویسی انیمیشن شروع کنم و به شرکتکنندگان پیشنهاد کنم که ایستگاههای کاری را در پایان هر سکانس تغییر دهند. با استفاده از برنامه نویسی کودکان این ابزار، بحث پیادهسازی تمام بلوکهای برنامهنویسی برای ایجاد این بازی است، در حالی که در را برای افزونههای احتمالی باز میگذاریم. .
یک موضوع قلبی
- با Scratch، در نهایت، این یک موضوع قلبی است. برنامه اسکرچ اگر کمی روح کودکانه خود را حفظ کرده باشیم، از دستکاری بلوک ها، تخیل استراتژی ها و غیره لذت می بریم. پیر کویار آموزش نرم افزار رایگان وزارت آموزش تونس را برای بازرسان و معلمان ریاضیات رهبری کرد. در پایان دوره کارآموزی، او به من گفت: تونسی ها عاشق اسکرچ شده اند.
- متن بالا از مقاله منتشر شده در وب سایت مدرسه دیجیتال اصلاح شده است. با تشکر از تیم ویراستاران مدرسه دیجیتال به خاطر تلاششان در قالب بندی متن.
نسخه 1.4 کارت اسکرچ با فرمت pdf.
رویکرد آموزشی در راستای رویکردهای به اصطلاح سازه انگاری است، یعنی رویکردی که در آن فرد جوان خود را به عنوان کسی که به ماشین یاد می دهد چه کاری باید انجام دهد (با حمایت یک "متخصص" که او را در این کار همراهی می کند، قرار می دهد. گفتگو با ماشین) و در واقع دانشی را می سازد Scratch program که برای رسیدن به هدفش لازم است.