تعدادی از عوامل اقتصادی و برنامه نویسی کودکان سیاسی در دهه 1980 کار می کردند ... الف
شرایط مقررات زدایی به بازار اجازه می دهد تا برنامه برنامه ریزی کودکان را تعیین کند - بر اساس اقتصاد و نه منافع عمومی. صنعت اسباب بازی بازاریابی تهاجمی را آغاز کرد ..........
و بعداً در همان کتاب رسانه آمریکایی و پژوهشگر فرهنگی برنامه نویسی کودکان کودکان می گوید
نورما اودوم پکورا:
به طور فزاینده ای ، کودکان به عنوان یک مخاطب قابل فروش تعریف شده اند.
بنابراین ، از آنجا که صنعت به نفع کودک نیست ، استدلال می شود که مسئولیت دولت این است که منافع کودکان را حفظ کند
تا کنون ، در زمینه شمال اروپا ، خانواده و مدرسه تا حد زیادی دیده شده است برنامه نویسی کودکان
مکانهایی که کودکان تأثیرات و نگرشهای اصلی خود را دریافت می کنند. با این حال ، رسانه ها ب برنامه نویسی کودکان ه طور فزاینده ای در حال ایفای نقش هستند. جایی که تأثیرات در خانواده و مدرسه تحت تأثیر سنت ها و مفاهیم کیفیت ، یعنی این است
چیزی بهتر از هر چیز دیگری است ، بنابراین هدف در فرهنگ تجاری کودکان تنها آموزش کودکان برای مصرف است:
بازار هرگز الهام بخش کودکان ایده آل و مثبت نخواهد بود
تصاویری از شخصیت ، داستان هایی ارائه دهید که به آنها کمک می کند تا با مشکلات زندگی سازگار شوند یا فعالیت های بازی را که بیشتر به بلوغ آنها کمک می کند ، ترویج می کنند. منافع تجاری را که سعی در افزایش حداکثر سود دارد ، نمی توان انتظار داشت
نگرانی در مورد ارزش های فرهنگی یا اهداف اجتماعی ایرانیان سایبر فراتر از بردار فرهنگی مصرف کننده که پشتیبان رسانه های تجاری است. اگر برای a ارزش قائل شویم
بعد فرهنگی فراتر از حوزه کالا ، ابتدا باید
ایجاد یک چارچوب جدید برای صنایع فرهنگ که به رسمیت می شناسد محدودیت و تضمین می کند که کیفیت و برتری معیارهای آن باقی می ماند
دیدگاه های اصلی فوق را می توان در نکات برنامه نویسی کودکان زیر خلاصه کرد:
- کودکان امروزه از کاربران رسانه های شایسته هستند ، اما همچنین آسیب پذیر هستند. بسته به سن کودک ، جنسیت ، وضعیت خانوادگی ، رابطه با خواهر و برادر ، تفاوت هایی وجود دارد.
والدین ، موسسات مدرسه و اوقات فراغت و سایر تأثیرات در زندگی روزمره.
- کودکان در یک جامعه بین المللی و جهانی وجود دارند که در سلیقه و شیوه زندگی بیان می برنامه نویسی کودکان شود ، اما آنها همچنین بخشی از یک خانواده محلی و خانوادگی هستند
محیطی که در آن تولیدکنندگان فرهنگی خودشان به تنهایی و همراه با یکدیگر هستند
والدین ، خواهر و برادر و همسالان.
- تبلیغات تلویزیونی برنامه نویسی کودکان امروزه دارای اشکال زیادی مانند تبلیغات نقطه ای در بلوک قبل و بعد از آن است
تعدادی از عوامل اقتصادی و برنامه نویسی کودکان سیاسی در دهه 1980 کار می کردند ... الف
شرایط مقررات زدایی به بازار اجازه می دهد تا برنامه برنامه ریزی کودکان را تعیین کند - بر اساس اقتصاد و نه منافع عمومی. صنعت اسباب بازی بازاریابی تهاجمی را آغاز کرد ..........
و بعداً در همان کتاب رسانه آمریکایی و پژوهشگر فرهنگی برنامه نویسی کودکان کودکان می گوید
نورما اودوم پکورا:
به طور فزاینده ای ، کودکان به عنوان یک مخاطب قابل فروش تعریف شده اند.
بنابراین ، از آنجا که صنعت به نفع کودک نیست ، استدلال می شود که مسئولیت دولت این است که منافع کودکان را حفظ کند
تا کنون ، در زمینه شمال اروپا ، خانواده و مدرسه تا حد زیادی دیده شده است برنامه نویسی کودکان
مکانهایی که کودکان تأثیرات و نگرشهای اصلی خود را دریافت می کنند. با این حال ، رسانه ها ب برنامه نویسی کودکان ه طور فزاینده ای در حال ایفای نقش هستند. جایی که تأثیرات در خانواده و مدرسه تحت تأثیر سنت ها و مفاهیم کیفیت ، یعنی این است
چیزی بهتر از هر چیز دیگری است ، بنابراین هدف در فرهنگ تجاری کودکان تنها آموزش کودکان برای مصرف است:
بازار هرگز الهام بخش کودکان ایده آل و مثبت نخواهد بود
تصاویری از شخصیت ، داستان هایی ارائه دهید که به آنها کمک می کند تا با مشکلات زندگی سازگار شوند یا فعالیت های بازی را که بیشتر به بلوغ آنها کمک می کند ، ترویج می کنند. منافع تجاری را که سعی در افزایش حداکثر سود دارد ، نمی توان انتظار داشت
نگرانی در مورد ارزش های فرهنگی یا اهداف اجتماعی ایرانیان سایبر فراتر از بردار فرهنگی مصرف کننده که پشتیبان رسانه های تجاری است. اگر برای a ارزش قائل شویم
بعد فرهنگی فراتر از حوزه کالا ، ابتدا باید
ایجاد یک چارچوب جدید برای صنایع فرهنگ که به رسمیت می شناسد محدودیت و تضمین می کند که کیفیت و برتری معیارهای آن باقی می ماند
دیدگاه های اصلی فوق را می توان در نکات برنامه نویسی کودکان زیر خلاصه کرد:
- کودکان امروزه از کاربران رسانه های شایسته هستند ، اما همچنین آسیب پذیر هستند. بسته به سن کودک ، جنسیت ، وضعیت خانوادگی ، رابطه با خواهر و برادر ، تفاوت هایی وجود دارد.
والدین ، موسسات مدرسه و اوقات فراغت و سایر تأثیرات در زندگی روزمره.
- کودکان در یک جامعه بین المللی و جهانی وجود دارند که در سلیقه و شیوه زندگی بیان می برنامه نویسی کودکان شود ، اما آنها همچنین بخشی از یک خانواده محلی و خانوادگی هستند
محیطی که در آن تولیدکنندگان فرهنگی خودشان به تنهایی و همراه با یکدیگر هستند
والدین ، خواهر و برادر و همسالان.
- تبلیغات تلویزیونی برنامه نویسی کودکان امروزه دارای اشکال زیادی مانند تبلیغات نقطه ای در بلوک قبل و بعد از آن است