loading...

برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

بازدید : 26
سه شنبه 24 بهمن 1402 زمان : 13:33

یک انسان نما قابل آموزش مستقل که از دست آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور خط شبیه سازی شده استفاده می کند. در J. A.

مؤسسه Montaigne، (2016). "تکنولوژی دیجیتال برای موفقیت از دبستان به بعد".

کارسنتی، تی، باگمن، جی و فرنت، ای. (2017). "روبات انسان آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور نما برای کمک به دانش آموزان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم". در Living Primary، 30، ص. 34-37.

کومیس، وی (2016). "تحلیل شناختی و آموزشی زبان برنامه نویسی Scratch Jr". در تیم ICTE، آزمایشگاه آموزشی علوم، گروه آموزش، دانشگاه پاتراس، یونان.

کومیس، وی و مصرلی، ا. (2013). "بررسی فرآیندهای ساخت الگوریتم ها و برنامه ها توسط کودکان خردسال با استفاده از اسباب بازی های قابل برنامه ریزی". در ارتباطات ارائه شده در علوم و فناوری اطلاعات و ارتباطات (STIC) در یک محیط آموزشی.

لاو جی و ونگر ای (1991). "یادگیری موقعیتی: مشارکت آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور جانبی مشروع". کمبریج: انتشارات دانشگاه کمبریج.

Vygotski، L. (1896-1934) و Lecomte، J. (2016). "فکر، زبان و کودک". در: نیکلاس ژورنت ویرایش، متفکران بزرگ علوم انسانی (ص 75-78). Auxerre, France: Editions Sciences Humaines.

Longuet, F. (2018). "خلاقیت، گفتگوگرایی و چندوجهی: آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور سه ویژگی یک محیط طراحی دیجیتال مشارکتی". در مجله بین المللی آموزش عالی آموزش [آنلاین]، 34(2) | 2018، پست آنلاین 20 ژوئن 2018، دسترسی به 10 سپتامبر 2019. URL: http://journals.openedition.org/ripes/1450.

Papert, S. (1981). «طوفان‌های ذهن: کودکان، رایانه‌ها و ایده‌های قدرتمند»، نیویورک: کتاب‌های پایه.

پیاژه، جی (1936). تولد هوش در کودکان پاریس: دلاشو و نیستله.

رومرو ام.، نویرپودر اس.، و ویویل تی. (2018). "علوم تربیتی در مورد یادگیری کدنویسی چه می گویند؟" در سایت: -code/.

اسمیت، ن.، ساتکلیف، سی و ساندویک، ال (2014). آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور "Code Club: آوردن برنامه نویسی به مدارس ابتدایی انگلستان از طریق Scratch". در J. D. Dougherty and K. Nagel، مجموعه مقالات چهل و پنجمین سمپوزیوم فنی ACM در آموزش علوم کامپیوتر (صص 517-522). نیویورک: ACM. http://dx.doi.org/10.1145/2538862.2538919.

ساچمن، ال. (1987)، "طرح ها و اقدامات موقعیتی: مشکل آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور ارتباط انسان و ماشین". نیویورک: انتشارات دانشگاه کمبریج.

Temperman G., Anthoons C., de Lièvre B., de Stercke J. (2014). "کارهای برنامه نویسی با اسکرچ در دبستان: مشاهده و تجزیه و تحلیل رشد مهارت های ریاضی". در آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور Frantice.net، دانشگاه لیموژ، 2014، TICE: آموزش و تکامل شیوه ها،

تولوپاکی، اس.، بارون، جی.-ال. (2015). «برنامه نویسی در دبستان؟ رویکرد اکتشافی در چرخه 2». در جلسات موقت کنفرانس و TIC. http://colloque-etic.fr/media.

Van der Maren، J.-M.، 2014، "تحقیق کاربردی برای آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور متخصصان"، بروکسل: De Boeck Supérieur.

Vergès P.، (1994). "رویکرد هسته مرکزی: خواص کمی و Scratch junior software training ساختاری". در گویملی سی، (ویرایش)، ساختارها و دگرگونی‌های

یک انسان نما قابل آموزش مستقل که از دست آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور خط شبیه سازی شده استفاده می کند. در J. A.

مؤسسه Montaigne، (2016). "تکنولوژی دیجیتال برای موفقیت از دبستان به بعد".

کارسنتی، تی، باگمن، جی و فرنت، ای. (2017). "روبات انسان آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور نما برای کمک به دانش آموزان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم". در Living Primary، 30، ص. 34-37.

کومیس، وی (2016). "تحلیل شناختی و آموزشی زبان برنامه نویسی Scratch Jr". در تیم ICTE، آزمایشگاه آموزشی علوم، گروه آموزش، دانشگاه پاتراس، یونان.

کومیس، وی و مصرلی، ا. (2013). "بررسی فرآیندهای ساخت الگوریتم ها و برنامه ها توسط کودکان خردسال با استفاده از اسباب بازی های قابل برنامه ریزی". در ارتباطات ارائه شده در علوم و فناوری اطلاعات و ارتباطات (STIC) در یک محیط آموزشی.

لاو جی و ونگر ای (1991). "یادگیری موقعیتی: مشارکت آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور جانبی مشروع". کمبریج: انتشارات دانشگاه کمبریج.

Vygotski، L. (1896-1934) و Lecomte، J. (2016). "فکر، زبان و کودک". در: نیکلاس ژورنت ویرایش، متفکران بزرگ علوم انسانی (ص 75-78). Auxerre, France: Editions Sciences Humaines.

Longuet, F. (2018). "خلاقیت، گفتگوگرایی و چندوجهی: آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور سه ویژگی یک محیط طراحی دیجیتال مشارکتی". در مجله بین المللی آموزش عالی آموزش [آنلاین]، 34(2) | 2018، پست آنلاین 20 ژوئن 2018، دسترسی به 10 سپتامبر 2019. URL: http://journals.openedition.org/ripes/1450.

Papert, S. (1981). «طوفان‌های ذهن: کودکان، رایانه‌ها و ایده‌های قدرتمند»، نیویورک: کتاب‌های پایه.

پیاژه، جی (1936). تولد هوش در کودکان پاریس: دلاشو و نیستله.

رومرو ام.، نویرپودر اس.، و ویویل تی. (2018). "علوم تربیتی در مورد یادگیری کدنویسی چه می گویند؟" در سایت: -code/.

اسمیت، ن.، ساتکلیف، سی و ساندویک، ال (2014). آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور "Code Club: آوردن برنامه نویسی به مدارس ابتدایی انگلستان از طریق Scratch". در J. D. Dougherty and K. Nagel، مجموعه مقالات چهل و پنجمین سمپوزیوم فنی ACM در آموزش علوم کامپیوتر (صص 517-522). نیویورک: ACM. http://dx.doi.org/10.1145/2538862.2538919.

ساچمن، ال. (1987)، "طرح ها و اقدامات موقعیتی: مشکل آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور ارتباط انسان و ماشین". نیویورک: انتشارات دانشگاه کمبریج.

Temperman G., Anthoons C., de Lièvre B., de Stercke J. (2014). "کارهای برنامه نویسی با اسکرچ در دبستان: مشاهده و تجزیه و تحلیل رشد مهارت های ریاضی". در آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور Frantice.net، دانشگاه لیموژ، 2014، TICE: آموزش و تکامل شیوه ها،

تولوپاکی، اس.، بارون، جی.-ال. (2015). «برنامه نویسی در دبستان؟ رویکرد اکتشافی در چرخه 2». در جلسات موقت کنفرانس و TIC. http://colloque-etic.fr/media.

Van der Maren، J.-M.، 2014، "تحقیق کاربردی برای آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور متخصصان"، بروکسل: De Boeck Supérieur.

Vergès P.، (1994). "رویکرد هسته مرکزی: خواص کمی و Scratch junior software training ساختاری". در گویملی سی، (ویرایش)، ساختارها و دگرگونی‌های

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 319
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 128
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 151
  • بازدید ماه : 836
  • بازدید سال : 4932
  • بازدید کلی : 18519
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه