loading...

برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

بازدید : 51
پنجشنبه 21 مرداد 1400 زمان : 11:14

پایتون دارای یک تابع دیگر به نام len () است.

len () یک رشته را به عنوان یک آرگومان آموزش پایتون برای کودکان ورودی می گیرد و تعداد کاراکترهای آن رشته ، از جمله فاصله ها را برمی گرداند.

برای شمارش تعداد نویسه ها در یک نام کاربری مشخص استفاده می شود.

فقط روی دکمه پخش کلیک کنید ، نام خود را بعد آموزش پایتون برای کودکان از س typeال تایپ کنید و Enter را مانند مثال قبلی بزنید.

اکنون باید چیزی شبیه به تصویر زیر را مشاهده کنید.

نتیجه چاپ شده توسط برنامه هنگامی که "Vinícius" رشته ورودی است.

بنابراین ، آنچه در این مثال جدید اتفاق می افتد این است:

یک خط جدید در زیر خط اول اضافه شد ، جایی که len () مقدار ذخیره شده آموزش پایتون برای کودکان در نام متغیر (رشته ای حاوی ورودی کاربر) ارسال می شود.

سپس به صورت داخلی تعداد کاراکترهای موجود در رشته ذخیره شده iranian cyber در متغیر نام len () را شمارش می کند و این مقدار را در خروجی برمی گرداند. این خروجی اکنون یک مقدار عددی است و در یک متغیر جدید به نام name_length ذخیره می شود.

من همچنین یک خط جدید در پایین برنامه اضافه کردم. با append print () تماس بگیرید و رشته "Your name has" ، متغیر name_length و یک رشته دیگر "حروف" را ارسال کنید. هر 3 جدا شده با کاما-print () چندین آرگومان می گیرد و می توان آنها را با نمایش رشته مرکب در کنسول اضافه کرد. فاصله بین آنها

چه برنامه های آتی؟

در آخرین تمرینم ، من توانستم رشته ورودی را بردارم ، آن را در یک آموزش پایتون برای کودکان متغیر ذخیره کنم و به عنوان یک پیام تبریک برای کاربر چاپ کنم.

مقاله بعدی ، بازی با اعداد و متغیرها ، آموزش پایتون برای کودکان جزئیات متغیرها و انواع داده های اولیه پایتون را پوشش می دهد و شما را در تمرین قرار می دهد.

پایتون دارای یک تابع دیگر به نام len () است.

len () یک رشته را به عنوان یک آرگومان آموزش پایتون برای کودکان ورودی می گیرد و تعداد کاراکترهای آن رشته ، از جمله فاصله ها را برمی گرداند.

برای شمارش تعداد نویسه ها در یک نام کاربری مشخص استفاده می شود.

فقط روی دکمه پخش کلیک کنید ، نام خود را بعد آموزش پایتون برای کودکان از س typeال تایپ کنید و Enter را مانند مثال قبلی بزنید.

اکنون باید چیزی شبیه به تصویر زیر را مشاهده کنید.

نتیجه چاپ شده توسط برنامه هنگامی که "Vinícius" رشته ورودی است.

بنابراین ، آنچه در این مثال جدید اتفاق می افتد این است:

یک خط جدید در زیر خط اول اضافه شد ، جایی که len () مقدار ذخیره شده آموزش پایتون برای کودکان در نام متغیر (رشته ای حاوی ورودی کاربر) ارسال می شود.

سپس به صورت داخلی تعداد کاراکترهای موجود در رشته ذخیره شده iranian cyber در متغیر نام len () را شمارش می کند و این مقدار را در خروجی برمی گرداند. این خروجی اکنون یک مقدار عددی است و در یک متغیر جدید به نام name_length ذخیره می شود.

من همچنین یک خط جدید در پایین برنامه اضافه کردم. با append print () تماس بگیرید و رشته "Your name has" ، متغیر name_length و یک رشته دیگر "حروف" را ارسال کنید. هر 3 جدا شده با کاما-print () چندین آرگومان می گیرد و می توان آنها را با نمایش رشته مرکب در کنسول اضافه کرد. فاصله بین آنها

چه برنامه های آتی؟

در آخرین تمرینم ، من توانستم رشته ورودی را بردارم ، آن را در یک آموزش پایتون برای کودکان متغیر ذخیره کنم و به عنوان یک پیام تبریک برای کاربر چاپ کنم.

مقاله بعدی ، بازی با اعداد و متغیرها ، آموزش پایتون برای کودکان جزئیات متغیرها و انواع داده های اولیه پایتون را پوشش می دهد و شما را در تمرین قرار می دهد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 319
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 36
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 128
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 183
  • بازدید ماه : 868
  • بازدید سال : 4964
  • بازدید کلی : 18551
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه