1.0. برنامه نویسی ایجاد کنید که منعکس کننده نیازها و هویت همه نوجوانان جامعه باشد. برای اطمینان از اینکه برنامهنویسی کتابخانه نیازهای همه اعضای جامعه را برآورده میکند و آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان خدمات ارائه شده در جای دیگر را تکرار نمیکند، کارکنان کتابخانه باید درک کاملی از جوامعی که به آنها خدمت میکنند داشته باشند. کارکنان کتابخانه باید به طور مستمر جوامع خود را تجزیه و تحلیل کنند تا دانش فعلی در مورد نوجوانان جامعه خود داشته باشند. آنها همچنین باید روابط خود را با سازمان های اجتماعی که در حال حاضر با جوانان کار می کنند ایجاد کنند. کارکنان کتابخانه نقش مهمی در ارتباط نوجوانان با سازمانهای اجتماعی و افرادی دارند که میتوانند به بهترین شکل نیازهای آنها را برآورده کنند.
1.1 هر گونه اطلاعات جمعیت شناختی که قبلاً توسط کارکنان کتابخانه جمع آوری شده است را شناسایی کنید.1.2 به طور منظم اطلاعات جمعیت شناختی موجود را از سرشماری، داده های مدارس دولتی، ادارات محلات و غیره جمع آوری کنید. 1.3 به طور مستمر بخش هایی از جامعه را که برنامه نویسی کتابخانه آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان از آنها پشتیبانی نمی کند، شناسایی کنید.
1.4 به طور مستمر سایر آژانس ها و سازمان هایی را که قبلاً به نوجوانان و خانواده ها خدمات می دهند شناسایی کنید. 1.5 تعیین کنید که کدام نیازهای نوجوان از طریق برنامه نویسی و خدمات در سازمان های دیگر برآورده می شود. 1.6 ایجاد روابط قوی با رهبران جامعه در این سازمان ها و ارجاع نوجوانان به عنوان مناسب.
1.7 از داخل کتابخانه حمایت کنید تا اطمینان حاصل کنید که بودجه کتابخانه به اندازه کافی و عادلانه از برنامه ریزی نوجوانان پشتیبانی می کند.
1.8 منابع محدود کتابخانه را به طور مناسب هدایت کنید تا برنامهریزی مورد نیاز را که مربوط آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان به نوجوانان محلی است، بازتاب دهنده هویت و علایق آنها باشد و قبلاً در جای دیگری ارائه نشده است، ارائه دهد.
1.9 با نوجوانان و کتابخانه های دیگر در سراسر کشور ارتباط برقرار کنید تا ارتباطات و تأثیرگذاری بیشتر را گسترش دهید.
2.0 برنامه ها را با اولویت های جامعه و کتابخانه ایرانیان سایبر هماهنگ کنید.
قبل از تعریف یک برنامه برنامه نویسی نوجوان، با بقیه کتابخانه و جامعه خود درگیر شوید. وقتی برنامهریزی نوجوانان به نیازها و اهداف گستردهتر تعریفشده توسط جامعه مربوط میشود، احتمال حمایت عمومی جامعه و افزایش فرصتها برای تأمین مالی و مشارکت بیشتر است.
2.1 برنامه ریزی نوجوانان را با مأموریت، اولویت ها و برنامه استراتژیک کتابخانه هماهنگ کنید.
2.2 هنگام برنامه ریزی برای برنامه نویسی نوجوانان، راه هایی را در نظر بگیرید و شناسایی کنید آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان که در آنها نتایج برنامه ریزی نوجوانان به اهداف کلی راهبردی کتابخانه کمک می کند.
2.3 در مورد اولویت ها و پروژه های مرتبط با موفقیت جوانان در شهر، شهرستان، ایالت و/یا منطقه خود به روز باشید. (به عنوان مثال، دفتر شهردار یا هیئت آموزشی ایالتی ممکن است اهداف مربوط به بهبود نرخ فارغ التحصیلی، افزایش را اعلام کند. بخوان درصد جوانانی که به تحصیلات تکمیلی و غیره ادامه می دهند.)
2.4 ابزار مناسبی را برای نوجوانان فراهم کنید تا مستقیماً با کارکنان کتابخانه، مدیریت، هیئت امناء، گروه های دوستان، داوطلبان، و سایر ذینفعان در مورد اهداف برنامه ریزی نوجوانان، ارتباط آن با مأموریت بزرگتر کتابخانه و نتایج مثبت آن برای جوانان ارتباط برقرار کنند. .
2.5 به طور مداوم از اهمیت و ارتباط برنامه های نوجوانان با همکاران و سهامداران کلیدی حمایت کنید.
2.6 هنگام توسعه برنامهها برای کتابخانههای بزرگتر، تیمهای بینبخشی و ذینفعان کلیدی را در میان کارکنان کتابخانه درگیر کنید تا آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان از
بهترین زبان برنامه نویسی دیدگاههای متعدد بهرهمند شوید و سرمایهگذاری ایجاد کنید.
1.0. برنامه نویسی ایجاد کنید که منعکس کننده نیازها و هویت همه نوجوانان جامعه باشد. برای اطمینان از اینکه برنامهنویسی کتابخانه نیازهای همه اعضای جامعه را برآورده میکند و آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان خدمات ارائه شده در جای دیگر را تکرار نمیکند، کارکنان کتابخانه باید درک کاملی از جوامعی که به آنها خدمت میکنند داشته باشند. کارکنان کتابخانه باید به طور مستمر جوامع خود را تجزیه و تحلیل کنند تا دانش فعلی در مورد نوجوانان جامعه خود داشته باشند. آنها همچنین باید روابط خود را با سازمان های اجتماعی که در حال حاضر با جوانان کار می کنند ایجاد کنند. کارکنان کتابخانه نقش مهمی در ارتباط نوجوانان با سازمانهای اجتماعی و افرادی دارند که میتوانند به بهترین شکل نیازهای آنها را برآورده کنند.
1.1 هر گونه اطلاعات جمعیت شناختی که قبلاً توسط کارکنان کتابخانه جمع آوری شده است را شناسایی کنید.1.2 به طور منظم اطلاعات جمعیت شناختی موجود را از سرشماری، داده های مدارس دولتی، ادارات محلات و غیره جمع آوری کنید. 1.3 به طور مستمر بخش هایی از جامعه را که برنامه نویسی کتابخانه آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان از آنها پشتیبانی نمی کند، شناسایی کنید.
1.4 به طور مستمر سایر آژانس ها و سازمان هایی را که قبلاً به نوجوانان و خانواده ها خدمات می دهند شناسایی کنید. 1.5 تعیین کنید که کدام نیازهای نوجوان از طریق برنامه نویسی و خدمات در سازمان های دیگر برآورده می شود. 1.6 ایجاد روابط قوی با رهبران جامعه در این سازمان ها و ارجاع نوجوانان به عنوان مناسب.
1.7 از داخل کتابخانه حمایت کنید تا اطمینان حاصل کنید که بودجه کتابخانه به اندازه کافی و عادلانه از برنامه ریزی نوجوانان پشتیبانی می کند.
1.8 منابع محدود کتابخانه را به طور مناسب هدایت کنید تا برنامهریزی مورد نیاز را که مربوط آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان به نوجوانان محلی است، بازتاب دهنده هویت و علایق آنها باشد و قبلاً در جای دیگری ارائه نشده است، ارائه دهد.
1.9 با نوجوانان و کتابخانه های دیگر در سراسر کشور ارتباط برقرار کنید تا ارتباطات و تأثیرگذاری بیشتر را گسترش دهید.
2.0 برنامه ها را با اولویت های جامعه و کتابخانه ایرانیان سایبر هماهنگ کنید.
قبل از تعریف یک برنامه برنامه نویسی نوجوان، با بقیه کتابخانه و جامعه خود درگیر شوید. وقتی برنامهریزی نوجوانان به نیازها و اهداف گستردهتر تعریفشده توسط جامعه مربوط میشود، احتمال حمایت عمومی جامعه و افزایش فرصتها برای تأمین مالی و مشارکت بیشتر است.
2.1 برنامه ریزی نوجوانان را با مأموریت، اولویت ها و برنامه استراتژیک کتابخانه هماهنگ کنید.
2.2 هنگام برنامه ریزی برای برنامه نویسی نوجوانان، راه هایی را در نظر بگیرید و شناسایی کنید آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان که در آنها نتایج برنامه ریزی نوجوانان به اهداف کلی راهبردی کتابخانه کمک می کند.
2.3 در مورد اولویت ها و پروژه های مرتبط با موفقیت جوانان در شهر، شهرستان، ایالت و/یا منطقه خود به روز باشید. (به عنوان مثال، دفتر شهردار یا هیئت آموزشی ایالتی ممکن است اهداف مربوط به بهبود نرخ فارغ التحصیلی، افزایش را اعلام کند. بخوان درصد جوانانی که به تحصیلات تکمیلی و غیره ادامه می دهند.)
2.4 ابزار مناسبی را برای نوجوانان فراهم کنید تا مستقیماً با کارکنان کتابخانه، مدیریت، هیئت امناء، گروه های دوستان، داوطلبان، و سایر ذینفعان در مورد اهداف برنامه ریزی نوجوانان، ارتباط آن با مأموریت بزرگتر کتابخانه و نتایج مثبت آن برای جوانان ارتباط برقرار کنند. .
2.5 به طور مداوم از اهمیت و ارتباط برنامه های نوجوانان با همکاران و سهامداران کلیدی حمایت کنید.
2.6 هنگام توسعه برنامهها برای کتابخانههای بزرگتر، تیمهای بینبخشی و ذینفعان کلیدی را در میان کارکنان کتابخانه درگیر کنید تا آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان از
بهترین زبان برنامه نویسی دیدگاههای متعدد بهرهمند شوید و سرمایهگذاری ایجاد کنید.